Iphone gebruik in Oostenrijk discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort op vakantie naar Oostenrijk. Ik heb een orgineel simlock vrije iphone. Heeft iemand een idee hoe ik het best kan gaan internetten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone gebruik in Oostenrijk
Ik ga binnenkort op vakantie naar Oostenrijk.
Ik heb een orgineel simlock vrije iphone. Heeft iemand een idee hoe ik het best kan gaan internetten daar. Kan ik het best een simkaart kopen daar ofzo? Want dan kan ik gewoon skypen enz toch? Alvast bedankt voor de hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Best eens kijken op sites van Oostenrijkse providers wat de tarieven zijn.
Anders op zoek gaan naar Wi-Fi spots. |
|
|||
|
|||
Ok, dacht zelf aan een prepaid kaart?
Kan ik op Wi-Fi daar zonder kosten, dan moet ik mijn data roaming uitzetten? Ben er nog niet helemaal in thuis. |
|
||||
|
||||
Data roaming heeft niets met Wi-Fi te maken. En als je een lokale provider neemt mag je dat ook uit laten.
En als je een Wi-Fi spot hebt, dan kost het inderdaad niets. Prepaid is waarschijnlijk de beste oplossing. Misschien hebben er anderen ervaring mee. |
|
|||
|
|||
Ik hoor ze graag.
|
|
|||
|
|||
Niemand verder een idee voor mij? of Tips.
|
|
|||
|
|||
YESSS!
|
|
|||
|
|||
Hallo Ramniv,
Oranje Oostenrijk heeft a) de Iphone in portfolio b) daar kan je pre paid kaarten kopen (ik woon zelf in Wenen) Groetjes |
|
|||
|
|||
Kijk eens naar Yess:
Austria - Yess - Prepaid Wireless Internet Access Ik heb er positieve ervaring mee (Karinthië en oost-Tirol) , volgens mij de goedkoopste |
|
|||
|
|||
A1
A1/Vodafone is ook prima, databundel prepaid heet B-Free Breitband en voor 1GB kost dit 20 euro
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand misschien of er ook prepaid microsim kaarten te verkrijgen zijn in Oostenrijk. Ik heb eens rondgekeken op site van yess maar zie daar enkel een aanbieding met een USB modem.
Ik zou graag mijn iPad meenemen op verlof. |
|
|||
|
|||
Hallo Kurt, deze week komt de Iphone4 naar Oostenrijk,.dan zijn er ook Micro-Sim´s te krijgen
Groetjes uit Wenen ! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik heb het gebruik in me Nokia omdat me Iphone niet op tijd was mar daar zal het ook goed in werken. Al krijg je geen microsim, dus neem een handleiding mee om hem bij te knippen |
|
|||
|
|||
Even een oud topic omhoog schoppen Ik vertrek volgende maand op skiverlof naar Hippach, Zillertal .... Is dat Yess simkaartje daar ook voor geschikt? Ik bedoel qua dekking van signalen uiteraard .... Of zijn er beter alternatieven daar?
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat het werkt op het Orange AT netwerk. Dan heb je bovenop de berg in Kirchberg, niet echt super bereik. (Even als tip voor diegenen die het willen weten.)
|
|
|||
|
|||
Bwa, denk niet dat ik de iphone mee OP de piste ga nemen, denk eerder voor savonds m'n mail te checke en wat met m'n iphone te prutsen dat ik zo'n Yesss kaartje ga aanschaffen ... Alé, mss dat ik hem toch mee op de piste neem als ik daar een paar dagen zit maar heb wat schrik om hem te beschadigen als ik val of dat er mss vocht onder m'n iphone of scherm komt ....
|
|
||||
|
||||
Doe voorzichtig met je iPhone, een tip die ik je kan meegeven, neem hem niet mee op de piste, ZEER GEVAARLIJK! Als je valt is ie kapot, dat kan ik je verzekeren, beetje vocht ergens in en het kan al gedaan zijn met de pret dus doe alsjeblieft voorzichtig haha.
|
|||
|
|||
Die simkaartjes van yesss, zijn die klaar voor gebruik voor de iPhone? Dat is microsim toch?!
|
|
||||
|
||||
Als dat niet zo is neem je toch gewoon een mes/schaar mee op vakantie en een template? Als het dan geen micro-sim is kan je hem altijd zelf even op maat maken toch?
|
|
|||
|
|||
en kan ik mijn iphone ook pairen met m'n laptop ginder en dan de iphone gebruiken als modem ofzoiets om dan op de laptop op het internet te kunnen? Want dat zou helemaal super zijn ....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone uit Oostenrijk | Kevin | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 05-05-11 15:46 |
Iphone 4 kopen in Oostenrijk | dammie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 22-07-10 10:29 |
Iphone kopen in Oostenrijk | vjdb | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 30-01-09 21:20 |
|
|