Iphone gebruik in Oostenrijk discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Handige site: Austria - Pay as you go sim with data Wiki...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Handige site: Austria - Pay as you go sim with data Wiki
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ehmm je kan toch je whatapp en zo via de Wi-Fi verbindingen gewoon wel doen is dan toch wel gratis.......ja weet het ook niet ben daar ook blond in ga zelf naar spanje straks en koop daar een prepaid kaartje ben ik ook gered toch
grinzzzzzz Marjon |
|
|||
|
|||
Hallo,,
Ik heb nu zoveel gelezen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik heb een iphone met voda abo met 1 gb. Ik ga naar Oostenrijk en heb voor 2 euro 35 mb aangezet. Ik whatsapp en viber en kijk even op dit forum Moet ik nu wel of niet de roaming de roaming uitzetten of???? Ik zal mijn iphone niet mee nemen tijdens het skiën gegroet ropiess |
|
|||
|
|||
Hellooo
Ik ga ook naar Oostenrijk.. Heb een t-mobile abbo zonder data limiet.. Hoe zit het precies met de kosten van whatsapp in buitenland? via mobiele data/data roaming & evt 3G ? Ik neem mijn phone wel mee met skien |
|
|||
|
|||
Ik ga over 2 weken ook op wintersport. Ik ben van plan om bij de "Hofer" een prepaid simkaart te kopen van Yesss voor 10 euro. Hier heb je 1GB data op zitten. Ze hebben ene normale en ene micro-sim.
https://www.yesss.at/diskont-shoppen...ee5f1b65d391d2 Ik ga dit nu ook voor het eerst doen dus ben benieuwt ernaar. Oeps, het is al 2012 geen 2011 meer... Faal, sorry voor de bump hiervoor!
|
|||
|
|||
Waarom een andere simkaart kopen voor oostenrijk?
Werkt een iphone daar niet met bijvoorbeeld kpn sim? Als ik data wil gebruiken doe ik dat daar wel via Wi-Fi of zo. Maar de rest werkt toch wel gewoon mag ik hopen? |
|
|||
|
|||
bij de "Hofer" een yesss prepaid simkaart gekocht
Ik heb een iphone 4s waarop voorheen kpn op zat .
Ik koop een yesss simkaart in Oostenrijk voor bellen en internet , maar mijn iphone accepteert de kaart niet . |
|
|||
|
|||
yesss simkaart prepaid Oostenrijk
ik was op vakantie in Oostenrijk heb daar een prepaid kaart gekocht bij Hofer een Yesss sim in mijn Iphone 4s gedaan krijg melding geen sim .Een ding ik heb geen verstand van telefoons .Wat moet ik doen .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone uit Oostenrijk | Kevin | Koopinformatie Rest Europa | 7 | 05-05-11 15:46 |
Iphone 4 kopen in Oostenrijk | dammie | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 22-07-10 10:29 |
Iphone kopen in Oostenrijk | vjdb | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 30-01-09 21:20 |
|
|