Internet in Engeland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Ik ga komende week naar Engeland en wil graag gebruik maken van internet op mijn iPhone 5s. Op iPhoneclub heb ik een post ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet in Engeland
Hallo iedereen,
Ik ga komende week naar Engeland en wil graag gebruik maken van internet op mijn iPhone 5s. Op iPhoneclub heb ik een post gezien over "Local Breakout" roaming maar ik snap niet precies hoe dit werkt. Ik zit op dit moment bij T-Mobile en wil voor een aantal dagen mijn mobiel internet via een Engelse provider laten lopen. Hoe gaat dit in zijn werkt en hoe activeer ik dit. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Of je koopt een Engels prepaid sim of installeert T-Mobile Travel & Surf by Deutsche Telekom AG
https://appsto.re/nl/mFKTA.i Bij de eerste krijg je een Engels nummer en ben je indien je geen tweede telefoon hebt onbereikbaar op je Nederlands nummer gedurende je verblijf in Engeland. En bij de tweede keus maak je gebruik van roaming. |
|
|||
|
|||
Ik wil gebruik maken van de nieuwe roaming wetgeving in Europa sinds 1 Juli. Mijn sms- en telefoonverkeer gewoon via T-Mobile in Nederland laten lopen en mijn internet via een provider in Engeland. Ik wil geen nieuwe simkaart in mijn mobiel stoppen en ook niet gebruik maken van T-Mobile's roaming.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4S in Engeland | avdwerf | Koopinformatie Rest Europa | 106 | 26-10-11 20:52 |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|