4S in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee hoe laat hij morgen online te bestellen is in de Engelse apple store?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S in Engeland
Iemand enig idee hoe laat hij morgen online te bestellen is in de Engelse apple store?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nederlandse tijd 09.01.
|
|
|||
|
|||
Zo, 2x iphone 4s besteld, wederom via Borderlinx, was bij de iphone 4 goed bevallen!
|
|
||||
|
||||
hier nog 1
Alhoewel ik het altijd nog steeds erg spannend vind via dat BL Wellicht dat ik vrijdag ook nog wel bezoekje waag aan Dusseldorf |
|
|||
|
|||
Hoe doen jullie dit? Ik kom niet verder dan pagina waarop je model kan kiezen??? Wat doe ik verkeerd???
Te ongeduldig -> duurde heel lang voordat ik verder kon gaan. Met wat geduld toch gelukt. Laatst gewijzigd door El Krono; 07-10-11 om 11:25. |
|
||||
|
||||
en dan add to basket ofzo toch
zo moeilijk was dat toch niet |
|
|||
|
|||
Wat is de geschatte levertijd van borderlinx?
|
|
|||
|
|||
Als hij bij borderlinx binnen is en ze versturen hem daar, issie de volgende dag al in NL.
|
|
||||
|
||||
Ik kom niet ingelogd
|
|
|||
|
|||
oke, via de site zal deze info ook te verkrijgen zijn.
Heb jij je bestelling verzekerd, stel ik neem er twee dan verscheep je toch zon 1100 euro. Wat zijn de kosten? |
|
||||
|
||||
Heeft geen zin om te verzekeren
Is die maar verzekerd tot aan afleveradres, in dit geval BL dus En vanaf daar is het het spannends Leuk detail is dat zij maar verzekerd tot het astronomisch bedrag van 100 pond Laatst gewijzigd door DrDecibel; 07-10-11 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Yep, heb er ook iPhone 4S 16GB Wit besteld!
Wordt afgeleverd op mijn eigen UK address! Grtn R |
|
|||
|
|||
Vanochtend ook besteld alleen nog geen email gekregen van Apple klopt dat?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb ook nog niks ontvangen maar dat kan wel kloppen
kreeg ze in het verleden ook vaak later op de dag Wanneer zou die trouwens verstuurd worden door Apple, die vrijdag, of donderdag al? |
|
|||
|
|||
Na 6 uur moet je toch wel is een email verwachten lijkt me..
|
|
||||
|
||||
Vaak worden degene die geen mail krijgen afgewezen de volgende dag. Dit is verleden jaar vaak gebeurt met de ipad's en iphone 4 ivm borderlinx adressen enzo
|
|
||||
|
||||
wat een onzin
heb vorige keer meer dan 50 iphones besteld, allemaal via BL En de ene keer kreeg je gelijk een bevestiging, andere keer duurde het een dag |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nee hoor niet gefrustreerd, maar houd niet zo van onruststokers
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|