4S in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door samplex Die van mij ook! Ja hopelijk vandaag nog in de suite? Ik heb er inmiddels een in de suite, nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helaas hier nog steeds niet!! Grrr!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes nu ook die van mij, betaald! Nu hopen dat hij vandaag nog word verstuurd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja hij was zicht en moest me verzend adres opgeven en toen werd ik doorgestuurd naar de Shipment opties met de betaal mogelijkheid.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal maandag pas worden dat die wordt verstuurd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg heb ik zondag 9-10 pas de 4s in de UK besteld en ben niet één van de gelukkigen die vandaag de iphone toegestuurd heeft gekregen. Bij het bestellen staat 1-2 weken en dan 24-31 oktober. Wel een beetje raar toch. Zou toch 16-23 oct moeten zijn, iemand ervaring met een vorige keer of een klein glazen bolletje. Maar oké, dit is mijn eerste keer dat ik iets gekocht heb via Borderlinx, en het hoort bij DHL, kan je dan ook straks een dhl vestiging aangeven als afleveradres, hoef ik niet de hele dag thuis te blijven.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan zal die wel vrijdag al verstuurd zijn want op zaterdag gebeurt daar geen pepernoot Heb vaak aan de lijn gehangen maar dat was kansloos, werd ook gezegd dat ze dicht zijn in het weekend en worden ook geen paketten opgehaald Maar, als die maandag opgehaald wordt, heb je hem meestal dinsdag, dat gaat wel weer lekker snel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb em afgelopen maandag besteld, en staat nog steeds "processing item". Morgen maar even bellen denk ik..
|
|
|||
|
|||
DrDecibel heeft gelijk, hij is helaas vrijdag niet verstuurd:
41XXXX 14-Oct-2011 Express Being processed |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het volgende te staan: Processing Items Dispatched: 1 - 2 Weeks Delivers 24 Oct, 2011 - 31 Oct, 2011 Betekend dit trouwens dat de bestelling wel geaccepteerd is? |
|
|||
|
|||
1 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 09:19
1 Colli Slome DHL chauffeur, 16:30... Hij is binnen! Laatst gewijzigd door samplex; 18-10-11 om 18:58. |
|
||||
|
||||
Inmiddels van:
Dispatched: 1 - 2 Weeks Delivers 21 Oct, 2011 - 28 Oct, 2011 Naar: Dispatched: 1 - 2 Weeks Delivers 17 Oct, 2011 - 24 Oct, 2011 Nog niets verzonden maar ze lijken wat harder te werken in China ;-) |
|
|||
|
|||
Had precies hetzelfde, dus hoop dat die deze week mijn kant op komt!
|
|
|||
|
|||
Helaas is de datum bij mij niet veranderd. Welke hadden jullie besteld. Ik een witte 32 g?
|
|
||||
|
||||
Zwart 16gb
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|