4S in Engeland discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Preparing for shipment......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Preparing for shipment...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd wanneer je het ontvangt, chaser2600. Mijn status is gisteren veranderd van 18 oct-25 oct. Maar helaas staat het nog steeds op processing items. Ben benieuwd wanneer die van mij gestuurd wordt.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
7 oktober besteld
Inmiddels ook mail gehad dat hij verstuurd is Verwachte leverdatum is 21 oktober.. dus dan zou hij morgen bij Borderlinx aan moeten komen Ik vind het overigens wel verdacht stil blijven onder de mensen die hem al eerder besteld hadden in het begin van dit topic.. maar ik hou het er maar op dat ze het te druk hebben met spelen met de nieuwe iphone ;-) |
|
|||
|
|||
Chaser2600, ik heb de Iphone netjes binnen gekregen.
Vrijdag kwam deze aan bij BL, maandag werd hij verstuurd en dinsdag belde de DHL aan met me Iphone 4s |
|
|||
|
|||
Ik heb het 9 oktober besteld. Een witte 32G. Ik hoop dus op morgen verzenden en dan dus woensdag binnen kunnen hebben.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem voor de zekerheid ook nog maar in de NL apple store besteld.
Verwacht dat die pas maandag/dinsdag door apple verzonden wordt, dus dan is het ook al de 24, dus 26,27 voor ik hem heb. 28ste is die leverbaar in de apple store nl. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen is ie afgegeven bij Borderlinx.. nu maar wachten totdat hij zichtbaar wordt op de site zodat ik hem kan doorsturen
Ik lees uit het verleden dat dit soms lang kan duren, ff allemaal duimen dus ;-) |
|
||||
|
||||
En weer een stapje verder..
Borderlinx heeft hem nu ook op de site staan Inmiddels heb ik betaald en hij heeft nu status "Being processed" bij Borderlinx Later zag ik in de mail wel staan of ik contact met ze wilde opnemen omdat ze niet zeker waren dat ze het pakket op juiste waarde hebben geschat. Maar ik zag dit dus pas nadat ik betaald had.. en ga er nu maar vanuit dat alles ok is en dat ze hem netjes verzenden Overigens voor normale verzending gekozen.. niet Express |
|
|||
|
|||
Die van mij is verstuurd door Apple. Staat bij de tracking dat die er voor de 25ste is.
Ben benieuwd hoe het gaat met Borderlinx. Zie niet zoveel mensen die de iPhone al thuis hebben, via Borderlinx?? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem al binnen hoor via Borderlinx. Komt helemaal goed.
|
|
|||
|
|||
Hoelang duurde het dat die in je suite zat en je hem thuis had?
En heb je gekozen voor express of standaard? |
|
|||
|
|||
binnen 2 dagen had ik hem binnen en express verzonden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gewoon aangeklikt en de prijs veranderde niet.
Kijk hier voor korting op verzending in oktober!:Borderlinx Coupon Codes - all coupons, discounts and promo codes for borderlinx.com ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2011 om 19:05 ---------- Adres gewoon op Bordelinx laten staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de verzendkosten via borderlinx eigenlijk?
|
|
||||
|
||||
Ik zie staan van de UK naar België een 35 euro ... klopt dit ongeveer?
|
||||
|
||||
35 Euro kost het ook naar Nederland
Telefoon is inmiddels onderweg Zojuist opgehaald in Birmingham, aldus DHL (geen express verzending) Ik vraag me overigens af of het überhaupt iets uitmaakt of je Normal of Express verzending kiest. Als je het tracking nummer natrekt op de DHL site zoekt ie naar Express zendingen, terwijl ik voor Normal heb gekozen. Qua prijs is er ook geen verschil bij Borderlinx |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet in engeland | kunoPHON | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 11-08-10 10:33 |
iPhone @ engeland | Timsteenbergen | Koopinformatie Rest Europa | 0 | 28-03-10 18:11 |
Internet in Engeland ? | Italo Disco | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-06-09 23:47 |
Iphone Engeland | Goerez | Koopinformatie Rest Europa | 6 | 16-02-09 22:07 |
Iphone 3G O2 Engeland | Bram o. | Archief | 1 | 16-12-08 20:51 |
|
|