iPhone 11 geen verbinding met netwerk buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas, vorig jaar in Frankrijk geen netwerk, terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Toen contact met provider BEN gehad, m’n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 11 geen verbinding met netwerk buitenland
Helaas, vorig jaar in Frankrijk geen netwerk, terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Toen contact met provider BEN gehad, m’n sim gereserveerd, maar heeft allemaal niet mogen helpen.
Nu zijn we in Denemarken, geen probleem in Duitsland, maar zodra we in Denemarken waren, geen netwerk meer. Andere Ben gebruikers geen probleem. Alle instellingen zijn hetzelfde als de andere telefoon, ook geen probleem in andere landen, netwerk handmatig selecteren kan, maar krijg geen verbinding. Ik heb even een testje gedaan met sim verwisselen tussen iPhones die mee zijn: Zie bestandje die ik toegevoegd heb. Lijkt echt wel een iPhone 11 probleem te zijn icm deze simkaart. Ik hen met support Apple contact gehad, die hebben een diagnostische test op afstand gedaan, daar niets gevonden en ze hebben direct de chat gesloten. Iemand een ander idee? Probleem is ook, in Nederland kan ik het probleem niet demonstreren, alleen in Frankrijk, Denemarken, en wie weet welke andere landen. (België, Duitsland, Spanje, Italië, Tsjechië, geen probleem ondervonden). Alvast bedankt voor hopelijk support. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
buitenland, netwerk, roaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Geen verbinding mogelijk met netwerk ...' met iPhone 5 | CortexCommunicatie | Wi-Fi | 2 | 31-07-14 20:14 |
iphone 4, geen netwerk meer in nederland, na verblijf in buitenland | Siddharth | iPhone algemeen | 2 | 18-09-11 11:43 |
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk | paulvervliet | iPhone algemeen | 0 | 08-06-11 15:36 |
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? | Anne4444 | Wi-Fi | 3 | 20-02-11 12:33 |
geen netwerk in het buitenland | corne67 | Internet in buitenland (roaming) | 12 | 21-12-08 21:19 |
|
|