//

iPhone 11 geen verbinding met netwerk buitenland

iPhone 11 geen verbinding met netwerk buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas, vorig jaar in Frankrijk geen netwerk, terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Toen contact met provider BEN gehad, m’n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-08-24, 19:08
moriceh moriceh is offline
• iOS 9.0.2
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Unhappy iPhone 11 geen verbinding met netwerk buitenland

Helaas, vorig jaar in Frankrijk geen netwerk, terwijl in landen er omheen (België, Spanje) wel direct netwerk oppakt. Toen contact met provider BEN gehad, m’n sim gereserveerd, maar heeft allemaal niet mogen helpen.

Nu zijn we in Denemarken, geen probleem in Duitsland, maar zodra we in Denemarken waren, geen netwerk meer. Andere Ben gebruikers geen probleem.

Alle instellingen zijn hetzelfde als de andere telefoon, ook geen probleem in andere landen, netwerk handmatig selecteren kan, maar krijg geen verbinding.

Ik heb even een testje gedaan met sim verwisselen tussen iPhones die mee zijn:
Zie bestandje die ik toegevoegd heb. Lijkt echt wel een iPhone 11 probleem te zijn icm deze simkaart.

Ik hen met support Apple contact gehad, die hebben een diagnostische test op afstand gedaan, daar niets gevonden en ze hebben direct de chat gesloten.

Iemand een ander idee?
Probleem is ook, in Nederland kan ik het probleem niet demonstreren, alleen in Frankrijk, Denemarken, en wie weet welke andere landen. (België, Duitsland, Spanje, Italië, Tsjechië, geen probleem ondervonden).

Alvast bedankt voor hopelijk support.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg IMG_0043.jpeg‎ (73,6 KB, 0x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
buitenland, netwerk, roaming



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
'Geen verbinding mogelijk met netwerk ...' met iPhone 5 CortexCommunicatie Wi-Fi 2 31-07-14 19:14
iphone 4, geen netwerk meer in nederland, na verblijf in buitenland Siddharth iPhone algemeen 2 18-09-11 10:43
iphone 3Gs 16 GB maakt geen verbinding met het GSM netwerk paulvervliet iPhone algemeen 0 08-06-11 14:36
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? Anne4444 Wi-Fi 3 20-02-11 11:33
geen netwerk in het buitenland corne67 Internet in buitenland (roaming) 12 21-12-08 20:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:07.