voorkomen dat iPhone verbindt met buiten-EU-netwerk discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Corfu (Griekenland) op vakantie. Daar kan ik gewoon mijn EU-bundel van Tele2 gebruiken. Echter, Albanië is vlakbij en zij schijnen sterkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voorkomen dat iPhone verbindt met buiten-EU-netwerk
Ik ga binnenkort naar Corfu (Griekenland) op vakantie.
Daar kan ik gewoon mijn EU-bundel van Tele2 gebruiken. Echter, Albanië is vlakbij en zij schijnen sterkte antennes te gebruiken en vallen bovendien buiten de EU-bundel. Hoe voorkom ik dat mijn iPhone een netwerk uit Albanië oppakt met bijbehorende hoge kosten? Groet, basek |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou kunnen kiezen om, wanneer je in Corfu bent een standaard provider te kiezen, welke daar het sterkste is, en dus niet automatisch te laten kiezen.
|
|||
|
|||
Als je roaming uit zet, verbindt je iphone zowieso niet met een netwerk. Ik denk dat dat je beste optie is.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
oh sorry, ik las het bericht van de TS verkeerd. Jouw optie is dan inderdaad het beste. Dus gewoon handmatig een Griekse provider kiezen.
|
|
|||
|
|||
Voor je op vakantie gaat, eens googlen welke providers in dat land de snelste 4G hebben en beste dekking.
Eenmaal ter plaatse is jemmie zijn tip goud waard (bijna letterlijk) |
|
|||
|
|||
Volgens mijn kan je automatisch zoeken naar netwerk op handmatig zetten je kiest die optie en kiest het netwerk van Griekenland
|
Labels |
albanie, buiten eu-bundel, corfu, netwerk, roaming |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verbindt niet met PC | jolijnmaan1998 | iPhone algemeen | 11 | 27-02-16 13:35 |
iPhone verbindt niet automatisch met Wi-Fi | luckietje | iPhone algemeen | 14 | 23-06-13 23:03 |
iPhone verbindt niet meer met PC | rontiger | iPhone algemeen | 53 | 12-09-08 00:21 |
|
|