iPhone verbindt niet met PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iPhone 5S, (16gb). Nu geeft mijn telefoon al een paar dagen de melding dat mn opslag bijna vol is. Ontzettend irritant, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verbindt niet met PC
Hoi,
Ik heb een iPhone 5S, (16gb). Nu geeft mijn telefoon al een paar dagen de melding dat mn opslag bijna vol is. Ontzettend irritant, kan zelfs mn Whatsapp niet meer op.. Ik heb veel foto's op mn telefoon staan maar nu wilde ik mn iphone met mn laptop verbinden maar nu komt mn iphone niet bij 'deze pc' te staan. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en mijn foto's op de pc kan zetten? Groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik meen hier gelezen te hebben dat dat na de update naar 9.x.x niet meer zo werkt. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
maar ik zal toch mn iphone moeten verbinden met de pc? weet jij een oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar dat heeft toch niks te maken met het feit dat mn telefoon geen verbinding meer maakt met de pc? want ik doe niks in iTunes, ik haal alleen mn fotos van mn telefoon af en zet deze in een map op de pc. Hij laadt wel op, maar staat niet bij 'deze pc'.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je iOS 9.2.1 versie hebt zal je echt moeten updaten naar de laatste iTunes versie anders herkent iTunes de telefoon niet. Kijk anders eens op de site van Apple hoe het werkt.
Laatst gewijzigd door Otje82; 26-02-16 om 22:40. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
Ik zou nog eens het verhaaltje kunnen vertellen over de Windows Plug-and-Pray USB-drivers en de Apple Mobile Device drivers. Maar aangezien dat volgens de TS er allemaal niets mee te maken heeft zal ik dat verhaaltje maar voor mij houden.
|
|
||||
|
||||
inderdaad Plug and Pray maar goed je hoeft ook geen itunes te gebruiken ,maar windhoos heeft wel de usb drivers nodig van itunes om verbinding te maken met je iphone , en de usb van windhoos is eigenlijk al waardeloos
zou ook andere programmas kunnen proberen iTools of iets dergelijks daar kun je er ook van alles mee afgooien , ook eens een andere usb poort gebruiken en een goede kabel |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk heeft iTools de AMD en usbmuxd van iTunes nodig. Zelf jailbreak tools hebben die drivers nodig. Komt omdat de USB-verbinding geen echte USB-verbinding is maar een multiplexed TCP/IP over USB verbinding.
|
Labels |
computer, iphone, verbinden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone verbindt via Bluetooth niet met Macbook Pro | Edwardfotografie | iPhone algemeen | 4 | 19-10-14 12:17 |
iPhone verbindt niet automatisch met Wi-Fi | luckietje | iPhone algemeen | 14 | 23-06-13 23:03 |
iPhone verbindt niet met beste Wi-Fi verbinding | J05B | iPhone algemeen | 3 | 21-12-12 11:19 |
iPhone verbindt niet meer met Apple Wi-Fi | paulinhoc | Wi-Fi | 3 | 25-09-11 00:04 |
iPhone verbindt niet meer met PC | rontiger | iPhone algemeen | 53 | 12-09-08 00:21 |
|
|