//

Icloud Foto's.

Icloud Foto's. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn fotos en dergelijke meer zitten in de cloud;allemaal zeer zeer leuk ware het niet dat ik ze nu niet eens kan downloaden? Het is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-16, 01:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Icloud Foto's.

Mijn fotos en dergelijke meer zitten in de cloud;allemaal zeer zeer leuk ware het niet dat ik ze nu niet eens kan downloaden?

Het is ondertussen al geruime tijd dat ik de foto's niet kan downloaden en niet kan kopieren, niet kan doorsturen via imessage/facebook en dergelijke meer, frustrerend.

De foto begint te laden maar vrij snel zoals je bij een klok 15min hebt dan wil die dus niet meer verder gaan.

Ik heb de icloud knop al afgezet enzo maar dat helpt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-02-16, 02:00
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

iCloud bibliotheek eens uitzetten en opnieuw aanzetten en dan even geduld hebben. Er zou bijwerken moeten opkomen
  #3  
Oud 27-02-16, 11:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard







Dit krijg ik te zien:

Hoe kan dat nu? Tzal wel aan mij liggen zeker? De vraag is wat is er dan fout?

Op de iPhone zelf heb ik nog 7GB over dus meer dan genoeg of toch niet? en ik betaal 0,99€ voor 50 GB ook waarvan ik nog 42-43GB over heb.

UPDATE: een aantal apps dan toch maar gewist om meer plaats te krijgen, nu kwam die tekst vd 1ste foto er nimmer op: nu effe wachten dan maar en duimen dat dat het probleem zal oplossen.

Na lang wachten, tis terug goed nu.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 27-02-16 om 20:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
uploaded van foto's uit Revel naar iCloud foto's kan het gekke iCloud 0 21-11-15 17:33
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 21:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud Frankw71 iPhone algemeen 1 17-12-14 16:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:51.