Iphone verbindt via Bluetooth niet met Macbook Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 4S met IOS 8.0.2. Daarnaast een MacBook Pro met Yosemite. Als ik beide apparaten via Bluetooth wil verbinden met elkaar (bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone verbindt via Bluetooth niet met Macbook Pro
Ik heb een Iphone 4S met IOS 8.0.2.
Daarnaast een MacBook Pro met Yosemite. Als ik beide apparaten via Bluetooth wil verbinden met elkaar (bv om Handsoff functie te gebruiken) krijg ik de melding: Verbinding mislukt. MacBook Pro wordt niet ondersteund. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nogmaals, om Handoff en Continuity te gebruiken moet de iPhone niet gekoppeld worden met de Mac. De toestellen verbinden automatisch via Bluetooth LE en Wif-Fi. En de iPhone 4S ondersteund alleen maar Handoff SMS Relay en telefoneren. Daar is zelfs geen Bluetooth voor nodig.
|
|
|||
|
|||
oke, dank...
Maar dan nog verbinden beiden apparaten niet via Bluetooth. Daarnaast vraag ik me dan af hoe Handsoff werkt. Er gebeurt namelijk helemaal niets bij mij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS: Supported Bluetooth profiles Citaat:
En als je morgen de update doet naar iOS 8.1 dan zal er wel iets bij jou gebeuren. |
|
|||
|
|||
Ah oke, thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Iphone 4 vindt macbook pro niet via bluetooth | manus85 | iPhone algemeen | 0 | 05-04-11 23:05 |
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro | cookmen | iPhone algemeen | 6 | 19-07-10 13:13 |
Mac OS X: Nieuw macbook pro en wil niet met itunes synchroniseren | Pdeb1993 | iTunes | 3 | 01-07-09 21:07 |
iPhone 3G: DFU mode met MacBook Pro late 2008 lukt niet! | kraan | Unlock | 8 | 25-11-08 22:04 |
|
|