Geluid iphone 4s valt regelmatig weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben nieuw op dit forum en ook een vrij recente Iphone gebruiker. Heb al gezocht op dit forum naar een oplossing voor mijn probleem, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid iphone 4s valt regelmatig weg
Ik ben nieuw op dit forum en ook een vrij recente Iphone gebruiker. Heb al gezocht op dit forum naar een oplossing voor mijn probleem, maar niet echt gevonden.
Vanaf vorige week valt, zonder aanwijsbare reden, het geluid van mijn telefoon weg. Volumeregeling blijft dan ook blanco, geen blokjes meer te zien. Dan opeens doet alles het weer. Zeer onvoorspelbaar. Alleen de beltoon blijft het doen, dus speaker kan niet kapot zijn. Had hetzelfde probleem met mn Ipad, waar apple geen oplossing voor wist dan omruilen. De telefoon is echter al uit de garantie. Iemand een idee? Reset heb ik al geprobeerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s Geluid valt weg na het plaatsen van scherm | yourick | iPhone algemeen | 0 | 05-12-13 11:19 |
Iphone 4: geluid valt weg tijdens bellen | SteffieG | iPhone algemeen | 5 | 27-01-13 16:32 |
Geluid valt weg Iphone 4. | Jahoii | iPhone algemeen | 2 | 21-11-12 16:59 |
iPhone 4S én 4G geluid valt 10 sec weg, verbinding blijft wel. | MCNO | iPhone algemeen | 3 | 18-09-12 17:51 |
Dataverbinding valt regelmatig weg | Roy1980 | Vodafone | 9 | 11-05-12 14:19 |
|
|