Geluid valt weg Iphone 4. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De laatste tijd wanneer ik bel, valt van mijn kant ineens het geluid weg, ik kan de ander nog wel horen, maar zij mij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid valt weg Iphone 4.
De laatste tijd wanneer ik bel, valt van mijn kant ineens het geluid weg, ik kan de ander nog wel horen, maar zij mij niet meer. Dit kan gebeuren als ik al een aantal sec/minuten aan het bellen ben, maar het kan ook direct gebeuren als de ander zijn telefoon opneemt.
Af en toe gebeurd het ook met filmpjes die ik via internet afspeel, eerste paar seconden en dan valt het ook weg. Echter gebeurd dit dus niet constant! Ik kan soms gewoon probleemloos bellen en/of filmpjes afspelen. Ik heb de nieuwste update er al opgezet. Ik heb de telefoon helemaal leeggemaakt, en terug naar standaard instellingen gezet, echter doet hij het nog steeds. Verder functioneert de telefoon gewoon naar behoren. Ik heb hem in Juli 2011 gekocht, dus heb sowieso geen garantie meer, ik krijg volgende week mijn nieuwe telefoon, maar wil dus eigenlijk wel graag als back up gebruiken, dus ik zie het probleem graag opgelost. Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je hebt toch 2 jaar garantie in Belgie en in Nederland kan dit nog meer zijn
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
het geluid valt steeds weg | boardfreak | iPhone algemeen | 8 | 02-09-14 21:38 |
iPhone 4S én 4G geluid valt 10 sec weg, verbinding blijft wel. | MCNO | iPhone algemeen | 3 | 18-09-12 17:51 |
geluid valt weg atv3 | henvier | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 09-09-12 23:26 |
Geluid ipad2 valt weg | m2jeff | iPad algemeen | 4 | 27-04-12 22:05 |
Geluid (mic) valt soms weg | dutchylex | iPhone algemeen | 4 | 03-07-11 23:09 |
|
|