Muziek stoppen na één nummer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste experts, Via google kom ik er niet uit en ook niet op mijn iphone. Ik heb meerdere nummers in mijn muziek staan en wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek stoppen na één nummer
Beste experts,
Via google kom ik er niet uit en ook niet op mijn iphone. Ik heb meerdere nummers in mijn muziek staan en wil slechts één bestand afspelen. Als het op het eind is, gaat ie doodleuk naar nummer twee. Hoe zet ik dat uit? Gr. ruota |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
euh is normaal toch? Na één nummer druk je op stop. Einde verhaal toch?
|
|
|||
|
|||
Je kan een afspeellijst aanmaken met 1 nummer
|
|
|||
|
|||
Citaat:
OT: uit beide gegeven reacties begrijp ik dat het dus met een iPhone niet mogelijk is om gewoon één nummer af te spelen en daarna gewoon te stoppen. Een afspeellijst is geen optie, want ik heb enkele honderden van die bestanden die voor lesdoeleinden één voor één moeten worden geluisterd, waarna uitleg volgt. Telkens op stop drukken is dan geen optie. We gaan dus maar terug in de tijd en gebruiken een ouderwetse CD player. Bedankt voor de input. |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat je met een CD ook gewoon op stop moet drukken? Dat was iig wat bij mijn lessen altijd gebeurde.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
GoodReader heeft een optie "Auto-start next song".
Misschien doet die optie (uitzetten) wel precies wat je wil?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kiosk-icoon in een folder stoppen | gbos | iPhone Apps | 7 | 13-03-12 13:25 |
Apps in een keer stoppen | Snirus | iPad algemeen | 1 | 07-02-12 14:44 |
Windows: itunes:Kies een nummer in je Bib. om gerelateerde muziek te zien | LilPod | iTunes | 0 | 13-06-11 12:13 |
Muziek: Muziek stoppen | Fremer | Muziek, foto & video | 2 | 06-11-10 17:05 |
|
|