Welke programma's zijn actief? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik zien / controleren welke programma's actief zijn in mijn iPhone 3GS? Ik vind namelijk dat de melding Batterij 20% redelijk snel verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke programma's zijn actief?
Hoe kan ik zien / controleren welke programma's actief zijn in mijn iPhone 3GS? Ik vind namelijk dat de melding Batterij 20% redelijk snel verschijnt als het toestel standby is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kun je bijvoorbeeld bekijken met het programma ActMonitor.
Dat laat (ook zonder jailbreak) zien welke processen actief zijn (ook hoe lang en met welke prioriteit).
|
|||
|
|||
Welke programma's zijn actief?
Hi XIII, bedankt voor je snelle antwoord. Heb intussen ActMonitor geïnstalleerd en dat werkt prima! Nogmaals bedankt, HHarry12
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
welke carkit voor iPhone4? Actief & cradle gewenst | MrM | Koopinformatie Nederland | 0 | 14-12-10 21:43 |
Windows: waar zijn mijn programma's? | hbieshe | iTunes | 4 | 09-04-10 16:12 |
Welke methodes zijn er en welke is het meest geschikt voor mij ? | ArB | Unlock [archief] | 322 | 07-12-08 22:01 |
Welke Programma's zijn geinstalleerd ?? | LSwaenen | iPhone algemeen | 6 | 01-12-08 11:35 |
Bij aanzetten random programma actief | forum.bericht | iPhone algemeen | 4 | 17-08-08 21:58 |
|
|