itunes:Kies een nummer in je Bib. om gerelateerde muziek te zien discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo . Info: ik heb een probleem in itunes elke keer als met m'n muis over een liedje ga dan zegt ie ''Kies een nummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes:Kies een nummer in je Bib. om gerelateerde muziek te zien
Hallo .
Info: ik heb een probleem in itunes elke keer als met m'n muis over een liedje ga dan zegt ie ''Kies een nummer in je Bibliotheek om gerelateerde muziek te zien'' ten eerste : ik kan zo geen liedjes er meer uitkiezen om te luisteren ( ook als ik er eentje in wil zetten in bv een afspeellijst kan ik niet zien welke er allemaal in zitten Ten tweede : dit is erg irritant en het gaat niet weg aangezien ik itunes al 2 x heb herinstaleerd Vraag: HOE HAAL IK DIT WEG? hoop dat dit genoeg informatie was en jullie mij kunnen helpen B.V.D Arthur |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
itunes probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app overzetten naar andere iTunes bib? | hime | iPhone Apps | 14 | 02-03-11 13:04 |
Windows: Autosync van folder met itunes bib | harrys | iTunes | 0 | 19-11-10 13:36 |
Nummer zien | teddymennek | iPhone algemeen | 4 | 02-01-10 16:34 |
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? | Lukadegier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 28-01-09 10:22 |
|
|