iTunes 10.5 downgraden naar 10.3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Kan iemand vertellen hoe je iTunes kunt downgraden op een Windows-pc? Ik heb namelijk 10.5, maar heb voorlopig liever toch gewoon 10.3. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes 10.5 downgraden naar 10.3
Hey,
Kan iemand vertellen hoe je iTunes kunt downgraden op een Windows-pc? Ik heb namelijk 10.5, maar heb voorlopig liever toch gewoon 10.3. Ik weet alleen niet hoe je kunt downgraden. Het voornaamste doel is om mijn iPod Touch te herstellen van iOS 5 naar iOS 4.3.3., waar ik dus iTunes 10.3 voor nodig heb. Doordat ik geen Apple Dev Account heb, krijg ik in iTunes geen toegang tot de 'functionaliteiten' in iTunes 10.5. Laatst gewijzigd door iTompie; 13-06-11 om 20:21. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je dat gedaan van 10.5 naar 10.3 ? ik krijg zelfde foutmelding als jij.
Alvast merci |
|
|||
|
|||
Citaat:
De Library bestanden zijn als volgt: - iTunes Library - iTunes Library Extras - iTunes Library Genius - iTunes Music Library Die moet je dus allemaal verwijderen. De iTunes die je dan wilt hebben, maakt automatisch nieuwe bestanden aan, wanneer je op de snelkoppeling klikt. Let er wel op dat bepaalde artwork van muziekbestanden niet altijd overeen kunnen komen met die je er voorheen zelf op had gezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iTunes Downgraden | The Unbelievable | Jailbreak | 4 | 21-06-10 21:47 |
Downgraden naar iTunes 8 | claessra | iTunes | 2 | 30-09-09 23:42 |
Downgraden naar iTunes 8 voor jailbroken iPhone. | claessra | Archief | 3 | 14-09-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: ItunesPWN, Downgraden met de laatste itunes versie naar oudere firmware | ArB | Unlock | 6 | 06-08-08 18:54 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|