iPhone 6 4G??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 6 los gekocht. Ik heb daarnaast een sim only abonnement bij Vodafone ,3G onbeperkt bellen en smsen, nu staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 6 4G???
Hallo,
Ik heb een iPhone 6 los gekocht. Ik heb daarnaast een sim only abonnement bij Vodafone ,3G onbeperkt bellen en smsen, nu staat er boven in mijn beeldscherm 4G, is die 4G van me iPhone of "abonnement" |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je hebt waarschijnlijk een sim only RED abonnement. Daarmee kun je ook 4G gebruiken. Wil je geen 4G gebruiken omdat je data dan sneller op kan gaan, zet je 4G in het menu uit.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ahh ik heb idd een RED abonnement. Weet jij ook toevallig hoe veel data je meer gebruikt met 4G? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je wilt besparen kun je beter voor mobiel geschikte pagina's openen,omdat deze minder groot zijn en het minder data nodig heeft om te laden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Idd doordat je sneller pagina,s laadt en dus sneller een nieuwe kunt bekijken zal je data sneller op zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|