Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gegroet! Heb een iphone gekocht en wou eens vlug alles instellen en dus m'n apple ID aanmaken, heb alles gedaan tot ik tegenkwam , wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple ID aangemaakt mr wil verwijderen en nieuwe aanmaken
Gegroet! Heb een iphone gekocht en wou eens vlug alles instellen en dus m'n apple ID aanmaken, heb alles gedaan tot ik tegenkwam , wat ik hier al 100x gelezen heb , kredietkaartgegevens invullen. Nu weet ik wat ik moet doen, gratis app downloaden enzo... MAAR m'n e-mailadres is al bekend dus zou eigenlijk m'n account moeten deleten en een nieuw aanmaken. Nu lees ik op de site dat dit niet gaat. Enkel aanpassen.
Vrees dat dit niet voldoende is... Kan m'n wachtwoord enzo aanpassen maar dat is niet voldoende. Ik wil bij m'n nieuw hetzelfde e-mailadres gebruiken en dan nog, m'n naam is ook dezelfde Alvast een dikke DANK U! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens, die vraag heb je al gesteld in onderstaand topic: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ple-store.html |
|
|||
|
|||
ja sorry, ben al sedert eergisteren naar een oplossing aan het zoeken maar heb het gewist bij het andere.
het is me trouwens gelukt na lang "prutsen". Bij apple ID aanpassen heb ik m'n naam en e-mailadres aangepast in iets anders. En dan heb ik een nieuw aangemaakt via gratis app zodat ik nu optie 'geen' kan aanvinken bij betalingswijze. Toch bedankt voor het vlugge antwoord... mArAdonA |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door colliehome; 18-04-14 om 11:20. Reden: verkoop in verkoopforum graag |
|
|||
|
|||
Hallo, ik wil uitloggen in iCloud om met mijn nieuwe apple id in te kunnen loggen, maar dan wordt het wachtwoord van mijn oude id gevraagd. Op dit ww (als het al het goede is), wordt niet gereageerd. Als ik een nieuw ww aanvraag, krijg ik de melding dat het naar mijn oude mailadres (id) gestuurd wordt, ik ontvang daar echter niets. Als ik vervolgens mijn oude id zoek wordt het niet gevonden. Wat nu?
|
Labels |
aanpassen, apple id deleten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Groepen verwijderen en opnieuw aanmaken | Hotelstlaurans | iPhone algemeen | 10 | 10-11-12 23:05 |
Foto: Hoe Fotoalbums te verwijderen die via window's op iPhone zijn aangemaakt? | theycallmewooz | Muziek, foto & video | 4 | 10-06-12 11:16 |
Verkeerd Mobile Me Account aangemaakt hoe verwijder ik deze en maak ik een nieuwe? | Steef2912 | iCloud | 2 | 21-12-11 17:02 |
Windows: Krijg m'n Apple ID niet aangemaakt.... | Impact | iTunes | 1 | 06-12-11 21:21 |
Windows: Als ik account wil aanmaken dan... | Tim1995 | iTunes | 7 | 26-08-10 20:38 |
|
|