//

Krijg m'n Apple ID niet aangemaakt....

Krijg m'n Apple ID niet aangemaakt.... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na wat zoeken op 't forum kom ik toch mijn geval niet tegen. Ik ben via iTunes een AppleID aan het aanmaken, heb mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 19:31
Impact Impact is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 42
Standaard Krijg m'n Apple ID niet aangemaakt....

Hallo,

Na wat zoeken op 't forum kom ik toch mijn geval niet tegen.

Ik ben via iTunes een AppleID aan het aanmaken, heb mijn Click and Buy helemaal voor elkaar. Dan moet ik op de site van Click and Buy op ga door klikken. Dan komt er een laadbalkje in iTunes en uiteindelijk gebeurt er niks. Als ik dan probeer in te loggen met het AppleID bestaat die niet, ik kan hem wel weer opnieuw aanmaken maar dan gebeurt hetzelfde als wat hierboven staat.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 21:21
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Een Apple ID kun je eenvoudig maken door eerst een gratis applicatie proberen aan te schaffen en vervolgens de stappen te volgen om een nieuwe Apple ID aan te maken.

Het koppelen van een geactiveerde Click & Buy account aan een geactiveerde Apple ID lukt mij ook niet.
Wanneer je je Click & Buy account probeert te koppelen keer je wel automatisch terug naar iTunes maar krijg je geen bevestiging dat de koppeling gelukt is.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) keesdr iPhone algemeen 3 01-02-11 22:19
Foto: nieuw bericht wordt automatisch aangemaakt gaboronline Muziek, foto & video 1 18-11-10 13:33
Windows: Apple Mobile Device Support: krijg het niet ge-deinstalleerd rubenl iTunes 0 22-06-10 15:26
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... bastiaan1975 iTunes 10 26-10-09 23:19
Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook Brownie iTunes 9 29-11-07 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.