//

nieuw bericht wordt automatisch aangemaakt

nieuw bericht wordt automatisch aangemaakt discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi hoi, Van de week wilde ik een foto (foto x) vanaf mijn iPhone versturen, maar hij liep, vanwege een moeizame interenetverbinding een beetje vast. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-10-10, 16:02
gaboronline gaboronline is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2
Standaard nieuw bericht wordt automatisch aangemaakt

Hoi hoi,

Van de week wilde ik een foto (foto x) vanaf mijn iPhone versturen, maar hij liep, vanwege een moeizame interenetverbinding een beetje vast. Sinds dien heb ik irritant probleem:

Iedere keer als ik in het menu naar [Foto's] (dat icoontje met die zonnebloem) ga, dan wordt er een nieuw mailbericht met de bewuste foto x aangemaakt. Als ik dan op [Annuleer] druk krijg ik de optie 'Verwijder concept' of 'Bewaar concept'.
- Als ik voor 'Verwijder concept' kies, dan gaat het berichtje weg en kom ik bij mijn albums. De eerst volgende keer dat ik vanuit het menu weer naar [Foto's] ga, dan komt hij weer met die concept mail met foto x.
- Als ik voor 'bewaar concept', dan gaat het berichtje weg en kom ik bij mijn albums. Bij het programma [Mail] (dat icoontje met dat envelopje) zie ik die concept mail staan en kan ik hem verwijderen. Maarrr.. de eerst volgende keer dat ik vnauit het menu weer naar [Foto's] ga, dan komt hij weer met die concept mail.

Is dit probleem bekend? Hij is uiterst irritant. Hopelijk kan iemand mij helpen.

Groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-10, 13:33
berty berty is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: groningen
Berichten: 105
Standaard

probeer hem ook maar eens te versturen, dan heb je in ieder geval alles geprobeerd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beltegoed wordt automatisch afgeschreven HI Maurice Overige providers Nederland 29 29-04-10 22:13
Wordt tijd automatisch aangepast aan tijdzone? Geert1976 iPhone algemeen 3 08-04-10 12:00
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... bastiaan1975 iTunes 10 26-10-09 23:19
Contact aangemaakt op iPhone wordt niet gesynced in Outlook Brownie iTunes 9 29-11-07 19:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.