internet werkt niet via vodafone in buienland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) he guys, zit nu in Aruba en ben een beetje aan het piele met me iphone, maar ik kom constant maar niet op internet heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
internet werkt niet via vodafone in buienland
he guys,
zit nu in Aruba en ben een beetje aan het piele met me iphone, maar ik kom constant maar niet op internet heb alle settings van vodafone er in gezet maar kom er niet op dus kan ook niet mijn emails op halen! heeft iemand een idee hoe ik het voor elkaar krijg thanks gr denise |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welkom op het forum. Heb je de zoekfunctie al geprobeerd? Probeer dat eens en je zal zien dat je alles kan vinden hier. Misschien dat je hier iets aan hebt: https://forum.iculture.nl/f18/i...a-upgrade.html
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Internet werkt niet in buitenland
Citaat:
Opnieuw de Iphone aanzetten en dan pas werkt 3G en roaming. |
|
|||
|
|||
Je weet dat je reageert op een topic uit 2008?
Laatst gewijzigd door Otje82; 16-05-13 om 18:35. Reden: Jaartal verandert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling | tachysnarf | Vodafone | 25 | 21-06-11 20:30 |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-03-11 15:42 |
Met vodafone niet op internet | rewima | Vodafone | 1 | 25-07-10 19:49 |
iPhone 3G: Vodafone kaartje werkt niet | sjorriss | Unlock | 1 | 21-02-09 23:26 |
Vodafone werkt niet! | bbc | Vodafone | 2 | 13-05-08 00:57 |
|
|