Vodafone werkt niet! discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een Debitel SIM en dit werkt prima in m'n iphone. En ik heb net een Vodafone pre-paid kaart gekocht in Australie. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone werkt niet!
Hoi,
Ik heb een Debitel SIM en dit werkt prima in m'n iphone. En ik heb net een Vodafone pre-paid kaart gekocht in Australie. Ik dacht ik stop dit SIM kaartje erin en off you go. Maar helaas, dit SIM kaart wordt wel netjes gezien en je ziet dat er bereik is maarrr als je de phone applicatie wil openen wordt deze automatisch weer afgesloten (en kom je dus terug op je springboard). Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? B.t.w het is 1.1.2 (US versie) met firmware 04.04.05_G. Help is much appreciated!!!! Groet, Bas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iworld erop zetten vanuit je installer. Dan iworld openen en australie kiezen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Dank Michael!
Dat was de truc!! Groet, Bas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email werkt niet. Vodafone abonnement | ClaudiaMeijer | Vodafone | 2 | 15-03-10 23:06 |
tethering Vodafone werkt niet | Hoppieee | Vodafone | 17 | 27-10-09 22:49 |
Bluetooth tethering Vodafone werkt niet | dna75 | Vodafone | 5 | 19-06-09 14:48 |
iPhone 3G: Rebel SIM Vodafone werkt niet | Th00mz | Unlock | 29 | 04-06-09 01:48 |
iPhone 3G: Vodafone kaartje werkt niet | sjorriss | Unlock | 1 | 21-02-09 23:26 |
|
|