Nederland is het buitenland voor mij :} discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien dat ik volgende week effe naar NL kom, met mij reist een iPhone 3g van at&t... is er een niet al te dure methode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nederland is het buitenland voor mij :}
misschien dat ik volgende week effe naar NL kom, met mij reist een iPhone 3g van at&t... is er een niet al te dure methode om de telefoon in NL te gebruiken ? cheap sim kaartje ofsow ?
buhdankt.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tenzij je je iPhone simlockvrij maakt zal dat moeilijk gaan.
|
|
||||
|
||||
sja, kweet nie of dat de moeite is. mensen die hier in the VS een iPhone kopen en in NL gebruiken doen een sim unlock ?
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, anders kan je er geen simkaart anders dan AT&T insteken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja dat is de goedkoopste optie......
Maar zoals al gezegd moet wel je simlock eraf zijn.... |
|
||||
|
||||
ow nou snap ik wat je bedoeld, de phone is momenteel "gelocked" zodat ik alleen at&t's sim card kan gebruiken.
|
|
|||
|
|||
inderdaad
Maar als je nog niet de officiele 3.1 firmware hebt gebruikt is je iphone eventueel wel te unlocken zodat je op een goedkopere manier je telefoon kan gebruiken in NL |
|
||||
|
||||
te laat.... heb 3.1 op de iPhone.
|
|
|||
|
|||
Wachten op dev team voor unlock. kan maanden duren of helemaal niet
|
|
|||
|
|||
En anders AT&T kaartje erin laten, maar de kosten kunnen dan erg hoog uitvallen (of je moet dataroaming uitzetten en niet zoveel bellen/sms'en)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
'n nieuwe (related) vraag; het is inmiddels 99% zeker dat we die kant op komen, ouders wonen in Riel (of all places), niet al te ver van Tilburg, zijn er plaatsten waar we goedkoop (ik blijf een 'gierige' NLder :} Wi-Fi kunnen grbruiken ?
|
|
|||
|
|||
Toontje,
voor mij is nederland ook buitenland!! Aangezien ik regelmatig nederland bezoek zoek ik nog steeds de beste oplossing om in nederland via 3 g te internetten. iPhone is lockvrij, maar wil toch originele simkaart erin laten. Iemand een oplossing?? |
|
||||
|
||||
met de originele sim, dat weet ik niet.. zal niet cheap zijn.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oké. Kies voor Nederlandse simkaart. Wat zijn dan de mogelijkheden zonder ABO ?
Bellen kan dan via oude gsm. Alleen internet via 3g. Bestaat daar een pay en go voor?? Voor een goede oplossing alvast mijn dank. |
|
|||
|
|||
toontje
| iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 2.2] [Jailbreak: Nee] | Windows Oké. Kies voor Nederlandse simkaart. Wat zijn dan de mogelijkheden zonder ABO ? Bellen kan dan via oude gsm. Alleen internet via 3g. Bestaat daar een pay en go voor?? Voor een goede oplossing alvast mijn dank. |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je als je een pre-paid simkaartje koopt gewoon gebruik maken van data-diensten! Dus dan waardeer je die gewoon op, en op is op.
|
|
|||
|
|||
inmiddels een kpn prepaidsim aangeschaft. Voor 5 euro surf en mail gekocht.
Ik heb wel 3 g verbinding maar bij safari krijg ik de melding datadownloadfout sheck je internetverbinding. APN instelling : portalmmm.nl Geen resultaat. KPN weet het ook niet. Wat doe ik fout??? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat zijn de juiste instellingen voor het buitenland | dutchronnie | Internet in buitenland (roaming) | 16 | 30-06-11 11:43 |
Internetten in het buitenland voor 99 cent per dag | bhofland | Internet in buitenland (roaming) | 79 | 13-04-11 14:25 |
Sms'en van Nederland naar buitenland? | Hamertej | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-07-10 23:19 |
Opties voor tijdelijk verblijf in het buitenland | Glupost | Odido (T-Mobile) | 2 | 07-04-10 17:18 |
Internet voor 9,95 en dan in het buitenland | Pako | Odido (T-Mobile) | 2 | 26-02-08 11:38 |
|
|