//

Kosten VoIP (Skype) over Hotspot en 3G vanuit het buitenland

Kosten VoIP (Skype) over Hotspot en 3G vanuit het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat zal met een Iphone of een Web 'n W (plus) abo duurder uitvallen bij VoIP (skypen) vanuit het buitenland in de verschollende zones: via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-10, 17:24
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard Kosten VoIP (Skype) over Hotspot en 3G vanuit het buitenland

Wat zal met een Iphone of een Web 'n W (plus) abo duurder uitvallen bij VoIP (skypen) vanuit het buitenland in de verschollende zones: via een Hotspot: 0,25/minuut (vanuit elk buitenland) of via 3G (in zone 1: euro 2, in zone 2: euro 5 en in zone 3: euro 10 per MB, berekend per 10 MB)? En waarom?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-10, 10:29
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Kom op, mensen. Ik hoop medio februari voor enkele weken naar Zweden te gaan en ik zou graag weten waar ik financieel dan aan toe ben (ervan uitgaande dat skypen over 3G tegen die tijd mogelijk is). Wie kan mij helpen??
  #3  
Oud 07-02-10, 18:24
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Aangezien jij al weet wat de prijzen zijn in de verschillende zones en hoeveel je per MB moet betalen denk ik dat een rekensommetje niet al te ingewikkeld mag zijn voor je...

Ook is het een idee om de klantenservice van je provider hierover te bellen om advies...Daar zijn ze immers voor

Niet dat ik geen antwoord wil geven, een rekensom is zo gedaan, maar ik denk dat de klantenservice een beter en nauwkeuriger antwoord kan geven..
  #4  
Oud 07-02-10, 18:36
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard

Ok, nog eenvoudiger dan. Uiteraard kan ik het aantal minuten x euro 0,25 nog wel zelf uitrekenen, maar de vraag blijft dan wel hoeveel skypen over 3G kost, uitgedruk in MB. Daarna kan ik het wel weer zelf omrekenen naar geld. Houd er a.u.b. rekening mee dat er ook simpele mensen (op digitaal gebied) van dit forum gebruik maken.
Merkwaardig is wel dat je aangeeft 'een rekensom is zo gedaan', maar mij vervolgens wel verwijst naar de klantenservice voor een 'beter en nauwkeuriger antwoord'. Kennelijk toch niet even 'zo gedaan'. De technische kennis van de klantenservice van, in dit geval T-mobile, sla ik, door ervaring wijs geworden, niet zo hoog aan dat ik daar enig vertrouwen in zou hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sms'en vanuit het buitenland. Macbookto Internet in buitenland (roaming) 14 21-02-11 18:00
Pas op voor kosten HOTSPOT in buitenland efvie Internet in buitenland (roaming) 7 20-07-10 14:04
Kosten VoIP (skype) vanuit het buitenland Awater Internet in buitenland (roaming) 1 01-02-10 17:17
Kosten applicaties in het buitenland konnan Internet in buitenland (roaming) 4 24-07-09 23:02
Kosten in het buitenland? punchdouble Internet in buitenland (roaming) 4 31-03-09 00:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:38.