AT&T Pay as you go discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Via ebay heb ik een AT&T Pay as you go SIM kaart gekocht voor gebruik in de US in mei. Ik heb 'm inmiddels ontvangen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AT&T Pay as you go
Via ebay heb ik een AT&T Pay as you go SIM kaart gekocht voor gebruik in de US in mei. Ik heb 'm inmiddels ontvangen (binnen een week!), maar vraag me af hoe ik deze (in Nederland) op kan waarderen.
Als de kaart in mijn iphone doe, heb ik geen netwerk en kan dus geen servicenummer oid bellen. Ook online lukt niet, omdat dan een verificatie-sms gestuurd wordt naar het telefoonnummer. Volgens de afzender moet ik voor 3 april opwaarderen. Iemand ervaring hiermee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand al ervaring met ipad gebruik in Amerika. Het gaat om simcard gebruik vooral.
|
|||
|
|||
Op dit moment ben ik in Amerika. Mijn At&t kaartje van Amazon heb ik in de ipad gedaan. Wel heb je wireless nodig ( even bij Macdonalds zitten) kies bij mobiele data toon account. At&t kwam op het scherm, even alles invullen en je dataplan kiezen. Ik heb 2g gekozen voor 30 dagen voor 25€. In no time on line en het werkt prima.
Waar heb ik me druk over gemaakt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
proximus: pay&surf | Vincent82 | Proximus | 23 | 16-06-11 19:54 |
AT&T Pay as you Go | wvy | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 05-04-10 20:57 |
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) | diddi | Archief | 4 | 15-07-08 16:19 |
België: Pay&Go | the007 | Overige providers België | 2 | 10-01-08 22:24 |
|
|