//

AT&T Pay as you Go

AT&T Pay as you Go discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Via ebay heb ik een AT&T Pay-as-you-Go sim gekocht. Normaal moet ik deze nu activeren via de site van AT&T maar ik krijg telkens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-10, 16:34
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard AT&T Pay as you Go

Hoi,

Via ebay heb ik een AT&T Pay-as-you-Go sim gekocht.

Normaal moet ik deze nu activeren via de site van AT&T maar ik krijg telkens een time-out

Graag had ik deze sim in orde gebracht alvorens ik naar NY vertrek. Iemand een idee waarom het niet zou lukken om dit kaartje te activeren? Is dit omdat ik dit buiten de USA probeer te doen?

groeten & bedankt
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-01-10, 17:06
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Om te beginnen: excuses, ik heb geen antwoord op je vraag, maar ben zelf ook nieuwsgierig. Mijn broer en schoonzus wonen namelijk in de Bay Area, ik ga daar wel eens langs.

Ik weet wel dat de US mobiele telefoonmarkt een redelijk verziekte 'sellers market' is: de service is slecht, de tarieven zijn hoog. Veel hoger dan in België en Nederland. Verder willen T-Mobile en AT&T (de 2 GSM-aanbieders, Verizon en Sprint hebben CDMA en dat werkt niet in een iphone) je het liefst een telefoon bij je prepaid SIM verkopen. En dat wil je niet!
Ik heb wel ooit op een website gelezen (welke weet ik niet meer) dat onafhankelijke telefoonwinkels wel prepaid simkaarten verkopen zonder telefoon. Dus als die AT&T SIM niet werkt zou je dat kunnen proberen.

Wel op letten dat het over het AT&T-netwerk gaat. T-Mobile kan ook, maar dan alleen GSM en GPRS/EDGE. Want zij gebruiken een 3G-frequentie die niet wordt ondersteund door de iphone.

En helaas, ik krijg die AT&T website ook niet aan de praat, ik mag zelfs niet de 'answers'-pagina op.
  #3  
Oud 05-04-10, 18:51
Chingon Chingon is offline
• iOS 5.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 23
Standaard

Is het nog gelukt met de Pay As You Go simkaart?

In mei ga ik een weekje naar New York en zou graag 3G data willen gebruiken zonder al te afhankelijk te zijn van Wi-Fi hotspots. Belminuten/sms is niet belangrijk. Ik heb een simlockvrije iPhone 3G. Ik heb MrSimcard.com overwogen, maar $60 voor een weekje vind ik aardig duur en dat gaat via het T-Mobile netwerk, waardoor de maximale snelheid GPRS/EDGE zal zijn.

Mijn strategie is als volgt, ik hoop dat dit zo mogelijk is??

- Via eBay een nog niet geactiveerde AT&T Pay As You Go simkaart aanschaffen (ongeveer €8 incl. verzenden).
- De simkaart activeren via de AT&T website, waarbij waarschijnlijk een IMEI-nummer van een niet-iPhone nodig is omdat het niet toegestaan is een iPhone IMEI te gebruiken.
- $25 beltegoed aanschaffen via de AT&T website.
- Hiervan een 100MB databundel a $19.99 kopen.
- Bij aankomst in de VS de APN-gegevens in de m'n iPhone op AT&T zetten via Unlockit - APN Changer for your iPhone (hiervoor moet ik dan wel een Wi-Fi hotspot hebben, bijv. in het hotel) of een .ipcc profiel wat ik van te voren op m'n telefoon zet.

Dat kost me dan ongeveer €26 in totaal en ik denk dat 100MB wel voldoende moet zijn voor een weekje (zal het voornamelijk voor e-mail, twitter en Google Maps gebruiken). Denken jullie dat dit mogelijk is?
  #4  
Oud 05-04-10, 20:57
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Zelf heb ik ervaren dat je echt niet te vaak aan het surfen wilt zijn. Je bent in The Big Apple. Dan heb je echt geen tijd om te gaan surfen, tenzij je echt geen planning hebt en op de dag zelf ook niets gaat doen. Bijna overal is gratis Wi-Fi te vinden en dat was voor mij voldoende. McDonalds, Burger King, Starbucks e.a.a. Wanneer je wilt surfen, zijn er genoeg mogelijkheden imo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AT&T Pay as you go dabbenvanger Internet in buitenland (roaming) 2 26-07-11 22:00
proximus: pay&surf Vincent82 Proximus 23 16-06-11 19:54
van proximus (pay&go) naar mobistar (my45 for iphone) diddi Archief 4 15-07-08 16:19
België: Pay&Go the007 Overige providers België 2 10-01-08 22:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.