//

DROAM alternatief

DROAM alternatief discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek zon machinethe als de DROAM maar eenjte die je kan kopen en meenemen naar buitenland en daar een lokale sim insteken, zodat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-11, 20:19
zmulk zmulk is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 13
Standaard DROAM alternatief

Ik zoek zon machinethe als de DROAM maar eenjte die je kan kopen en meenemen naar buitenland en daar een lokale sim insteken, zodat ik internet heb in het buitenland. Droam moet je huren en dat zie ik niet zitten, trouwens als ik terug kom van amerika zou ik dat apperaatje gebruiken met een mobile vikings kaart en mijn base internet van 10 euro afzetten en vervangen met een 12 euro/2gig van MV.
Suggesties, als die er niet zijn, kan je me iets vertellen over internet in amerika?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-06-11, 17:26
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Ben je al terug uit Amerika? Hoe heb je het opgelost. Ga zelf binnenkort 1 maand.
__________________
Iphone 5C groen 16gb, Imac, Ipad4 wit 64gb Wi-Fi 4G
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VolumeButtonExtender alternatief Tunix Jailbreak apps en thema's 8 18-10-10 18:25
Alternatief Rivinn iTunes 0 27-04-09 21:39
Simplify alternatief? chonazz iPhone algemeen 1 27-04-09 13:58
Alternatief notities PenDium iPhone Apps 2 22-08-08 10:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.