Data sim buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Een Noob vraag, maar ik stel hem toch. Ik heb sinds kort mijn 3GS ge-jail-breaked (redsn0w) en hij is officieel simlock vrij gemaakt door T-mobile. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Data sim buitenland
Een Noob vraag, maar ik stel hem toch.
Ik heb sinds kort mijn 3GS ge-jail-breaked (redsn0w) en hij is officieel simlock vrij gemaakt door T-mobile. verder heb ik een Wi-Fi ipad Is dan onderstaande mogelijk? - Ik koop een pre-paid sim in het buitenland met een internet bundel - Stop ik in mijn iphone - Activeer deze sim - Start Mywi óf PDA net op de iphone - Via Wi-Fi connect ik mijn ipad en kan dan surfen zonder al teveel kosten.... Alvast bedankt voor de antwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat klopt helemaal. Graag zou ik je wel willen wijzen op de aanbieding van T-Mobile, voor 10 euro per maand onbeperkte ( 500 mb , daarna snelheid teruggeschroeft ) internet.
|
|
|||
|
|||
Roaming SIM
Goedkoopste optie om even een data sim via International SIM; Voor uw internationale simkaarten te bestellen. Leveren SIM's uit 50 landen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Relax Sim Only zonder data verkeer | hdjong | Odido (T-Mobile) | 4 | 26-10-10 14:36 |
Data roamen in buitenland met KPN | jvdvoort | Internet in buitenland (roaming) | 30 | 25-09-10 15:56 |
melding: je hebt geen data abonnement (in buitenland) | jaimiefanatic | Internet in buitenland (roaming) | 8 | 23-03-10 16:49 |
Hoe echt geen (data)kosten in buitenland? | gls | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 07-09-08 22:15 |
Visual voicemail data kosten buitenland | ZappMonkey | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 27-08-08 15:49 |
|
|