Hoe echt geen (data)kosten in buitenland? discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb verscheidene topics doorgespit, maar het is met nog niet duidelijk hoe ik de instellingen van de iPhone 3G moet zetten dat ik absoluut ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe echt geen (data)kosten in buitenland?
Ik heb verscheidene topics doorgespit, maar het is met nog niet duidelijk hoe ik de instellingen van de iPhone 3G moet zetten dat ik absoluut geen ongewilde verbinding (dus data-kosten) heb in het buitenland.
Nu heb ik het onderstaande uitgezet en heb ik met de Weer- en Aandelen-applicaties getest, maar hij maakt nog steeds connectie! Uitgezet zijn (zie ook foto hieronder): - Dataroaming - 3G - Wi-Fi (maakt eigenlijk niet uit, maar is om te testen) photo.jpg Ná het uitschakelen heb ik met verschillende applicaties getest, maar deze halen gewoon de laatste gegevens op! Nu ga ik regelmatig naar het buitenland, en wil ik voorkomen dat ik ongemerkt of ongewild een connectie maak met internet. Hoe? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(en het dus niet volledig uit staat, los van het feit dat het 'gratis' is bij je eigen provider) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil je ook nog Internetten bij je eigen provider blokkeren dan moet je de inloggegevens zodanig aanpassen dat ze tot een ongeldige combinatie leiden. Je moet je dan wel afvragen wat de zin van een iPhone nog is want heel veel toepassingen zijn afhankelijk van een verbinding. |
|
||||
|
||||
gewoon data roming uit
|
|
||||
|
||||
@forum.bericht, thnx klopt dat het niet meer werkt bij andere provider. Heb het uitgebreid getest in verschillende landen
|
|
|||
|
|||
Alles uitzetten kan ook door de vliegtuigmodus te selecteren. Daarna kun je Wi-Fi aanzetten zodat je alleen nog een Wi-Fi verbinding hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buitenland. Heb verbinding... geen internet!! hoe? | Anne4444 | Wi-Fi | 3 | 20-02-11 12:33 |
Wil gewoon echt geen internet, maar hoe?? | sadek81 | iPhone algemeen | 19 | 24-12-10 10:12 |
melding: je hebt geen data abonnement (in buitenland) | jaimiefanatic | Internet in buitenland (roaming) | 8 | 23-03-10 16:49 |
Internet kosten buitenland | 1234567890 | Odido (T-Mobile) | 3 | 11-08-09 11:51 |
Visual voicemail data kosten buitenland | ZappMonkey | Internet in buitenland (roaming) | 6 | 27-08-08 15:49 |
|
|