[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden genoeg voorraad. Ik dacht, kopen dat ding en vragen of ze de online bestelling willen cancellen. Helaasch, klinkt eenvoudig maar zo werkt het niet... Blijkbaar zit er voor de T-mobile medewerkers een provisie voor elk verkocht toestel. Dus als je bij de afdeling online-bestellingen iets plaatst dan zijn ze niet zo blij als je deze wilt annuleren.
Nog een kwartiertje met de klantenservice gebeld, die tonen alle begrip maar afdeling online wil de opdracht niet cancellen... Klant is niet bepaald koning bij T-mobile. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ff een vraagje, hoe weet je of je bestelde iphone met tnt of met amp komt ?
|
|
|||
|
|||
Hij komt met tnt als je hebt verlengd en met amp als je als nieuwe klant bestelt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nieuw contract betekent AMP Verlenging betekent TNT Nou nog n vraag van mijn kant. Want heb je nodig als TNT hem komt afleveren? alleen de contante betaling ? |
|
|||
|
|||
thnx voor de reply, ik heb geen idee moet maar 1 euro betalen dus doe ik wel contant
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Officiele klacht aanmelden. Klachtenservice toont wel begrip en cancellen de boel. Bij mij ook gedaan, Voor de weken dat ik heb moeten wachten krijg ik abonnementsgeld gekrediteerd op de volgende factuur als goedmaker. |
|
|||
|
|||
Nou mijn toestel is 20 augustus geleverd. Dus nu status 5 (16 zwart) Op 28 juli besteld online verlenging. 3 en een halve week gewacht.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
17 augustus besteld en status nog steeds op 1. Jammer maar nog even geduld hoop ik.
|
|
|||
|
|||
08-08-08 besteld en 25-08-08 geleverd om 12:06 door TNT
|
|
|||
|
|||
Ik ook dus op 8-8-08 besteld maar nog steeds op status 1
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En bewijs het dan maar eens... Laatst gewijzigd door knuppel; 25-08-08 om 16:35. |
|
|||
|
|||
Door wie het is gejat interesseert me niet en doet er ook niet zoveel toe. Gelukkig voor mij heb ik de doos op het postkantoor al opengemaakt, onder toeziend oog van de postkantoor-medewerker. Daarmee lijkt het me voldoende bewezen dat ik dat ding iig niet heb.
Jammer genoeg voor mij duurt het verschrikkelijk lang voordat T-Mobile dit heeft "onderzocht" en een nieuwe wil opsturen. |
|
|||
|
|||
Nog snel even mijn status bekijken voordat ik een klacht zou indienen, zie ik dat ik op status 4 sta! Dan wacht ik met bellen totdat ik de iPhone heb, echt slecht dat ze zo traag zijn met internet bestellingen en tussendoor de bestelling niet eens willen/kunnen omzetten in een normale winkel afhandeling....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
hier t zelfde, had de klachtopzet al klaar, maar zag net dat ik nu ook op status 4 sta gaat om een witte met contractvernieuwing heb nu net, na een half uur eindelijk iemand aan de lijn bij TM. nu maar hopen dat ze bij TNT zo vriendelijk willen zijn om het op mn werk te droppen en niet hier thuis overdag. nu ik weet dattie er aan zit te komen wil ik niet meer tot donderdag moeten wachten om m op te kunnen halen! |
|
|||
|
|||
Vandaag op Status 4! Het gaat om de 16GB White, 12 Augustus om 21.02 verlengd. Morgen bel ik voor de track en trace... Kan niet wachten tot hij er is!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
trek dr aub veel tijd voor uit om T&T te achterhalen, na een half uur gewacht te hebben, heb ik nu al 20 min iemand aan de lijn die t principe van track en trace niet schijnt te snappen. hopen dat zn supervisor iets wijzer is!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|