slide bar veranderen. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen.. ik ben op zoek naar een programma of de map waar ik de slidebar kan veranderen van mijn iphone mijn lock screen zeg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slide bar veranderen.
Beste mensen..
ik ben op zoek naar een programma of de map waar ik de slidebar kan veranderen van mijn iphone mijn lock screen zeg maar. iemand een idee heb forum en google al opgezocht. maar denk niet dat ik de juiste woorden gebruik. mijn dank is groot.. alvast bedankt Tieme |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Costumize, alleen ik zou het niet gebruiken. Het heeft namelijk mijn Iphone laten crashen, waardoor ik moest restoren en al mijn smsjes etc. kwijt was... Niet zo fijn dus
|
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f22/i...ze-addons.html
daar staan customize addons, en dus ook sliders (er staat wel bij waar ze in moeten..)
|
||||
|
||||
Ik heb in plaats van dat blokje met die pijl, het apple logo als slider, of bedoel je dat niet????
|
||||
|
||||
customize 1.2 met de add-ons of
customize 2.0 of handmatig in system/library/frameworks/telefonyUI.frameworks en system/libary/coreservices/springboard.app/ met de afbeeldingen zelf te vervangen met Winscp ofzoiets. (zoekfunctie helpt wel : mainslider, callslider en powerslider)
|
||||
|
||||
Ik heb het handmatig veranderd (mijn Chilly logo horizontaal als slider).
Met SSH (en winscp) heb ik gewoon de custom slider er op gezet. Hier kun je vinden waar het heen moet, ik heb 1.1.4. btw. |
|
||||
|
||||
je kunt je slide bar veranderen a vollente, kijk hier eens hoe k slidebar heb staan, power en call slider hebben iets anders :
|
|
||||
|
||||
heel erg makkelijk, je kan dit het beste met customize doen.
/private/var/root/Library/Customize/MainSliderImages (daar gaan ze in) Laatst gewijzigd door iMario; 23-05-08 om 18:24. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kon de iphone dat maar aan, dat zou wel een leuke zijn, moving wallpaper on the lockscreen |
|
||||
|
||||
Citaat:
over heel het scherm of kan je maar alleen het onderste gedeelte gebruiken(ken er duidelijk nie veel van) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is hier ook een andere programma voor dan alleen customuze hou niet echt van dat programma loopt niet lekker met mijn iphone daarom...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
had em een klein beetje groter gemaakt en 90° gedraaid, maar de knop blijft gelijnt met bovenkant bottonbar en de andere helft steekt naar beneden uit t scherm, dus helaas, gaat niet. Laatst gewijzigd door croiman; 23-05-08 om 21:01. |
|
|||
|
|||
maar met welk programma zetten jullie die plaatjes (zoals die vinger afdruk) om naar .pgn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? | knuster | Jailbreak apps en thema's | 299 | 24-01-12 01:02 |
Transparent status bar | Floris. | Jailbreak apps en thema's | 8 | 30-04-11 19:00 |
Winterboard vraagje (Slide bar) | RPM | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-10-10 22:04 |
slide bar text veranderen werkt niet? | bierdopj | Jailbreak apps en thema's | 0 | 15-02-10 17:53 |
|
|