//

Muziek streamen naar Airport Express?

Muziek streamen naar Airport Express? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik ben op zoek naar een progje voor m'n iPhone waarmee ik muziek naar mijn airport express zou kunnen streamen... Weet iemand of dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-07, 21:02
prohibit art prohibit art is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 3
Standaard Muziek streamen naar Airport Express?

Hey ik ben op zoek naar een progje voor m'n iPhone waarmee ik muziek naar mijn airport express zou kunnen streamen... Weet iemand of dit al bestaat en/of er iemand mee bezig is om zoiets in elkaar te zetten???
thanx.

groeten,
Marthijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-11-07, 15:09
EnderQ's schermafbeelding
EnderQ EnderQ is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard

Stream Music from your iPhone to iTunes with Firefly Media Server - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

hmm 2 minuten googlen... dit moet werken
__________________
1st gen iPwn 1.1.x -> 1.1.4 -> 2.2.1 -> 3.1.2 Nu iOS 4.3 Iphone 4 not yet jailbreaked factory unlocked. Starting with iPhöng coding
  #3  
Oud 11-12-07, 12:36
optroodt optroodt is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Ik zoek hetzelfde als prohibit art.
De suggestie van FireFly is natuurlijk iets anders, je hebt dan altijd nog een computer met iTunes nodig, die wil je juist uitsluiten.

Wat me ook aardig lijkt is om de iPhone als DAAP client te gebruiken, dus muziek te kunnen streamen vanaf een FireFly server.
  #4  
Oud 30-12-07, 02:09
ETphone ETphone is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 22
Standaard

Is er al een programma die ervoor zorgt dat je de muziek op je iPhone via een airport die is aangesloten op je stereo kan afspelen? Google levert geen oplossing.
  #5  
Oud 26-01-08, 00:59
bertkrijgsman bertkrijgsman is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

zoek ik ook maar kan het ook niet vinden, nu nog maar even de iphone houder met line-out verbonden met mijn airport maar moet anders kunnen volgens mij

Bert
  #6  
Oud 16-02-08, 22:39
edgecrush3r edgecrush3r is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door optroodt Bekijk bericht
Ik zoek hetzelfde als prohibit art.
De suggestie van FireFly is natuurlijk iets anders, je hebt dan altijd nog een computer met iTunes nodig, die wil je juist uitsluiten.

Wat me ook aardig lijkt is om de iPhone als DAAP client te gebruiken, dus muziek te kunnen streamen vanaf een FireFly server.
Afgelopen weken ben ik flink bezig geweest om een FireFly client voor de iPhone te maken, en ik moet zeggen het resultaat mag er zijn
Het heele zwikkie heb ik zojuist a-la OpenSource op sourceforge gezet.

SourceForge.net: Crossfire (iPhone Firefly client)

Enjoy!
Tony
  #7  
Oud 17-08-09, 17:02
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Betreft al een oud topic, maar mijn vraag is hetzelfde.
Dus bij deze:

Is er al een mogelijkheid om direct vanaf mijn Iphone 3GS muziek te streamen naar de Airport Express?

Ik wil nml. een Apple Airport Express aanschaffen, deze op mijn stereoversterker aansluiten en zodoende alle muziek die op mijn Iphone staat, horen over mijn luidsprekers.
  #8  
Oud 17-08-09, 17:16
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Je streamt gewoon je muziek van je iTunes naar de Airport Express, daarna kan je via de applicatie 'Remote' je muziek beheren/bedienen vanaf je iPhone.
  #9  
Oud 17-08-09, 18:11
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Je streamt gewoon je muziek van je iTunes naar de Airport Express, daarna kan je via de applicatie 'Remote' je muziek beheren/bedienen vanaf je iPhone.
En dat is dus niet hetgene wat ik zoek!
In jouw omschreven situatie is er dus sprake van een computer die daarvoor altijd aan zal moeten staan, wat ik niet wil.
Ik wil (mits dus mogelijk) alle muziek die op mijn Iphone gezet kan worden (wat redelijk wat nummers zijn met een 32GB versie) direct afspelen vanaf mijn Iphone en het geluid dan dus streamen naar de Airport, zodat deze het door kan geven aan de versterker/speakers.
  #10  
Oud 17-08-09, 21:14
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door allewijn Bekijk bericht
En dat is dus niet hetgene wat ik zoek!
In jouw omschreven situatie is er dus sprake van een computer die daarvoor altijd aan zal moeten staan, wat ik niet wil.
Ik wil (mits dus mogelijk) alle muziek die op mijn Iphone gezet kan worden (wat redelijk wat nummers zijn met een 32GB versie) direct afspelen vanaf mijn Iphone en het geluid dan dus streamen naar de Airport, zodat deze het door kan geven aan de versterker/speakers.
Hier is nog altijd geen APP voor gemaakt.
enigste oplossing voorlopig is een kabel verbinden tussen de iphone en airport express.
maar als daar al een kabel gaat inpluggen kan je evengoed een kabel rechtstreeks in je stereo pluggen.
__________________
at your service

Laatst gewijzigd door truckdiver; 17-08-09 om 21:26.
  #11  
Oud 17-08-09, 22:44
allewijn allewijn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver Bekijk bericht
Hier is nog altijd geen APP voor gemaakt.
enigste oplossing voorlopig is een kabel verbinden tussen de iphone en airport express.
maar als daar al een kabel gaat inpluggen kan je evengoed een kabel rechtstreeks in je stereo pluggen.
Bijzonder jammer dat het niet mogelijk is... (nog niet?)
Volgende hierop voortbordurende vraag:
Zijn er externe harddiskdrives te koop die een soort van 'itunes server' draaien? Dit zodat ik die externe hdd op de Airport Express aan kan sluiten. Zodat ik met mijn iphone (op de een of andere manier, misschien via 'remote') deze HDD kan bedienen/benaderen?

Anders wordt het een mooie zwarte dock waar een laadfunctie en audio-out functie op zit. Jammer dat hij dan echter zo dicht in de buurt van mijn stereoinstallatie moet staan, dit komt mij niet echt uit. Ik had een hele andere locatie voor mijn mooie Iphone in gedachte.
  #12  
Oud 23-01-10, 15:40
frumble frumble is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 31
Standaard

Jammer inderdaad dat dit nog steeds niet mogelijk is gemaakt. Zal op de apple site eens gaan klagen.
  #13  
Oud 15-06-10, 12:35
rikkie123 rikkie123 is offline
• iOS 9.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 153
Standaard

Ik heb hier ook al een tijdje naar op zoek, nu ook op me ipad... vreemd dat het nog steeds niet gemaakt is, met een jailbreak zou het toch moeten gaan...
  #14  
Oud 03-09-10, 12:04
Wilster Wilster is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 16
Standaard

AirPlay komt er aan.. in IOS 4.2 wordt dit mogelijk.
AirPlay: draadloos muziek en video

Laatst gewijzigd door Wilster; 03-09-10 om 12:28.
  #15  
Oud 03-09-10, 12:05
Wilster Wilster is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 16
Standaard

AirPlay: draadloos muziek en video
  #16  
Oud 11-09-10, 23:06
ianthebarman ianthebarman is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard Voor mensen met een linux server

Ik paar mijn iPhone met m'n Ubuntu server en kan muziek spelen via de AE. Alle MACs in huis mogen uit. Server staat in de meterkast als download box toch altijd aan.

Toby Moore » Blog Archive » mp3 library serving to iTunes 10 with Ubuntu

Oh ja, werkt ook nadat iTunes 10 de standaard Firefly opties van veel NASjes heeft afgestoten.

Laatst gewijzigd door ianthebarman; 11-09-10 om 23:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Airplay met Iphone naar Airport Express onnojs iPhone algemeen 3 27-05-11 23:24
airport express of appel tv played Koopinformatie Nederland 9 05-03-11 23:49
Youtube op iPhone streamen naar Airport express alexander1 iPhone algemeen 5 06-01-11 13:51
Airport express astramen iPhone algemeen 0 02-09-10 18:13
Muziek: Muziek hapert via Airport Express - Opgelost Bert Z Muziek, foto & video 1 17-04-09 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.