Hoe Vindt ik een cydia sms toon discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje waar en hoe vindt ik een sms toon die ik heb gedownload in cydia? ik kan het nergens terug vinden in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een vraagje waar en hoe vindt ik een sms toon die ik heb gedownload in cydia?
ik kan het nergens terug vinden in ifile kan iemand me misschien helpen ? bijvoorbaat dank |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staat die niet gewoon tussen de standaard sms en belonen op je iPhone. Dacht dat hij ze gewoon daar tussen zet.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 14:28 |
sms toon in cydia gedownload | fiestaboyke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-11-10 21:57 |
kan je in ios4 al een eigen sms-toon toevoegen? | minosvdb | iPhone algemeen | 10 | 21-07-10 08:11 |
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht | JEPEDEWE | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 15:25 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 12:12 |
|
|