Hoe Vindt ik een cydia sms toon discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vraagje waar en hoe vindt ik een sms toon die ik heb gedownload in cydia? ik kan het nergens terug vinden in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe Vindt ik een cydia sms toon
ik heb een vraagje waar en hoe vindt ik een sms toon die ik heb gedownload in cydia?
ik kan het nergens terug vinden in ifile kan iemand me misschien helpen ? bijvoorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Staat die niet gewoon tussen de standaard sms en belonen op je iPhone. Dacht dat hij ze gewoon daar tussen zet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
sms toon in cydia gedownload | fiestaboyke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-11-10 22:57 |
kan je in ios4 al een eigen sms-toon toevoegen? | minosvdb | iPhone algemeen | 10 | 21-07-10 09:11 |
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht | JEPEDEWE | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 16:25 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 13:12 |
|
|