ringtone probleem discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren wat aan het prutsen geweest met Ringtone converter en sendsong. En nu heb ik een ringtone geinstalleerd(blijkbaar) maar het staat niet in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtone probleem
Ik heb gisteren wat aan het prutsen geweest met Ringtone converter en sendsong. En nu heb ik een ringtone geinstalleerd(blijkbaar) maar het staat niet in de lijst van de geluiden, dus kan ook niet meer veranderen van geluid. En als ik kijk in het app Ringtone converter om de ringtone te verwijderen vindt hij ze niet. Hoe moet ik deze ringtone verwijderen? Want de ringtone staat er nergens tussen en kan nu ook niet meer veranderen van tone...
grtz Fré |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone probleem update 2.0.1 | jfk104 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 07-08-08 12:57 |
Probleem met Ringtone (3 sec) | Altaner | Ringtones en Wallpapers | 0 | 02-04-08 11:21 |
Probleem met ringtone na unlock. | alger | Unlock [archief] | 3 | 23-03-08 20:27 |
Ringtone probleem | djfist | Ringtones en Wallpapers | 4 | 12-03-08 20:09 |
ringtone - Ipod probleem | cles | Ringtones en Wallpapers | 2 | 09-10-07 10:22 |
|
|