ringtone - Ipod probleem discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) mensen Is voor het volgende een oplossing? Luister veel muziek, maar altijd om acceptabel geluidsniveau. (beetje zacht dus) maar dan gaan de ringtone ook zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtone - Ipod probleem
mensen
Is voor het volgende een oplossing? Luister veel muziek, maar altijd om acceptabel geluidsniveau. (beetje zacht dus) maar dan gaan de ringtone ook zo zacht. Heb afgelopen week al 3 telefoontjes gemist omdat ik dat ding niet hoor, ligt dan in de kamer terwijl ik in de keuken ben. Ik hoor graag van jullie of hier al iets voor is. cles |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het geluid van een ringtone en een liedje is toch apart in te stellen, althans, bij mij volgens mij wel
|
|||
|
|||
klopt, discussie gesloten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone probleem update 2.0.1 | jfk104 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 07-08-08 12:57 |
ringtone probleem | fre86 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 20-04-08 17:07 |
Probleem met Ringtone (3 sec) | Altaner | Ringtones en Wallpapers | 0 | 02-04-08 11:21 |
Probleem met ringtone na unlock. | alger | Unlock [archief] | 3 | 23-03-08 20:27 |
Ringtone probleem | djfist | Ringtones en Wallpapers | 4 | 12-03-08 20:09 |
|
|