Geen ringtone meer? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) HEEEELLLLP Ik heb geen ringtone meer en geen keyboard sounds meer. Als ik een andere ringtone kies, of harder en zachter zet danhoor ik wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen ringtone meer?
HEEEELLLLP
Ik heb geen ringtone meer en geen keyboard sounds meer. Als ik een andere ringtone kies, of harder en zachter zet danhoor ik wel de ringtone, maar als ik gebeld wordt hoor ik niets, alleen mijn trilsignaal. Ik heb al gereset met de wakup/home button, maar geen effect. Ik heb ook al een reset gedaan in GENERAL en RESET ALL SETTINGS en zelfs ERASE ALL CONTENT AND SETTINGS gedaan, maar geen effect Wie kan me helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
haha aan de rechterkant waar ej geluid harder en zachter kan zetten zit een schakelar boven die moet je eve naar recht drukken
|
|||
|
|||
Hihihihih
Ja david, was dat maar waar, maar dat heb ik al geprobeerd.....
Maar toch bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen ringtone te zien en horen? | dazzler71 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-08-10 21:15 |
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! | Reload666 | Muziek, foto & video | 0 | 12-07-10 20:23 |
geen enkele ringtone doet het | trang83 | Ringtones en Wallpapers | 8 | 03-07-08 20:36 |
niet meer dan 1 eigen ringtone mogelijk | digyourownhole | Ringtones en Wallpapers | 12 | 15-04-08 13:25 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
|
|