geen ringtone te zien en horen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien een domme vraag,maar ik heb ringtones gedownload via cydia,maar ik krijg ze niet op me Iphone. ze staan alleen in de packeges. weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen ringtone te zien en horen?
misschien een domme vraag,maar ik heb ringtones gedownload via cydia,maar ik krijg ze niet op me Iphone.
ze staan alleen in de packeges. weet iemand hoe ik ze op me Iphone krijg. Gr.Denis |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oeps sorry gevonden
mag weer dicht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij oor, wel te horen aan de andere kant | dudematters | iPhone algemeen | 0 | 10-09-08 14:53 |
Kan iemand niet horen en geen sms sturen | Red_princess | iPhone algemeen | 0 | 12-07-08 13:18 |
geen enkele ringtone doet het | trang83 | Ringtones en Wallpapers | 8 | 03-07-08 20:36 |
geen geluid behalve ringtone!!? | sammy25ams | Ringtones en Wallpapers | 18 | 25-02-08 12:25 |
Geen ringtone meer? | Marc Camerik | Ringtones en Wallpapers | 2 | 27-10-07 22:41 |
|
|