Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh En voor de vrouwen is er een spiegelende shield zoals bij de croiman nr.1 mod. Vrouwen zijn daar gek op. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
als me haar maar goed zit.. lol
|
|
|
||||
|
||||
Euh, Fresh, ze zijn al te koop hoor,
Croiman heeft hem ook gewoon besteld (was zelfs een nieuws post op NU.NL) Laatst gewijzigd door Redchilly; 26-05-08 om 02:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik was/ben nog aan het twijfelen er 1 te bestellen.
Screenprotector vindt ik niet nodig, zit bij mij nog geen kras op. De spiegel lijkt me wel grappig, puur als gimmic, maar ik ben bang dat het me gaat storen. Wordt het scherm niet minder zichtbaar/leesbaar in gewoon (dag) licht? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja super iritant vind ik dat mijn vriendin heeft dus de Nokia N76 en die kijkt echt elke 5 min zowat op dat ding naar haar gezicht of haar als ze niks te doen heeft...
Maarja vrouwen willen het echt hebben voor somige zelfs de rede om de mob te kopen...^^(en de kleur in m'n vriendins geval>,<) |
|
||||
|
||||
Lees net dit topic, mijn complimenten voor je casemod. Altijd leuk om iemand bezig te zien om iets nog mooier te maken. puik werk
|
|
||||
|
||||
ben er trug mee, ma ga direct slapen tot morgen. ben doodop
|
||||
|
||||
Citaat:
geen proporta of andere |
|
||||
|
||||
Modding the 3G iPhone - Cracking the Case | stuart henshall
het gaat tijd worden dat ik er een heb voor modding. |
|
||||
|
||||
Citaat:
jij zal zeker 1 van de eersten zijn met een gemode 3G iPhone |
|
||||
|
||||
Dat hoop ik, en dan maak ik er iets geflipts van wat niemand ga nadoen hahahahaha
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ben ik ook van plan.
|
|
||||
|
||||
Zal je hier ook de pics enzo zetten van je witte retro mod ?
aha al plannen voor de 3G versie
|
||||
|
||||
de pics komen hier inderdaad ervan ja.
|
|
||||
|
||||
nice kan al niet wachten om het te zien !!!
btw welk kleur wit zal het zijn ? zoals het dock ? of had je een ander wit kleur in gedachten of "verplicht" van aankoop ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Witter dan wit met dash ultra hahahaha |
|
||||
|
||||
ZALIG
ik kan al niet wachten op men slider case ! en is die mod al voor iemand voorbehouden ? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|