Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) eerste pics komen dit weekend al van de home-button en eventueel van het glas die een blauwe spiegel heeft gekregen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
eerste pics komen dit weekend al van de home-button en eventueel van het glas die een blauwe spiegel heeft gekregen.
|
|
|
||||
|
||||
glas? blauwe spiegel? vertel...?
|
||||
|
||||
croiman,
ik wil best langskomen, maar ik heb geen rijbewijs he.... ik krijg morgen mn spullen binnen voor modding,ik zal pics maken. ik heb nog geen iphone gekocht dus ik moet even kijken of ik die t32 koop of niet...ik zie wel
|
||||
|
||||
Heb blauwe spiegelfolie besteld gehad, die kon k vorige week donderdag halen. op je iphone heb je boven en onder je scherm een zwarte balk, rond de home-button en oor luidspreker en sensors, awel, k haal scherm eruit, haal t zwart eraf en plak de blauwe spiegelfolie ertegen in plaats van het zwart. En daarom de home)button ook in blauw spiegel zodat deze overloopt in de rest behalve als je scherm aanzet deze zal oplichten ook net zoals het appeltje.
En de frats is, als k nu eens een schakelaartje zo klein vind, dan zou k er nog een schakelaartje tssn zetten, tssn de stroomvoorziening van het appeltje en de led's zodat je kunt kiezen of het licht ervan aangaat of niet om stroom besparing te doen. Citaat:
k heb je kylar kabel al gebruikt bij mod nr2 (Fresh), milj**r dat is fijne draad voor mee te werken. En k zou voor iphone gaan. |
|
||||
|
||||
KYNAR DRAAD!!!!! KYNAR KYNAR KYNAR KYNAR!!!!!!!!!!!!!!! leer die naam nu eens!!...lol
als er een trein draad stopt kom ik wel eens langs. kunnen we samen modden. mn leraar zeg dat ik uitstekent soldeer... als je meer wil moet je het zeggen he, moet ik wa meer kopen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een schakelaartje zo klein, kan je niet een extra uitsparing maken en dan net zo'n knopje als je tril knopje boven je ringer knopjes...? |
|
||||
|
||||
Citaat:
KYLAF????? |
|
||||
|
||||
croiman, gebr. die schakelaar die ik je stuurde anders
|
|
||||
|
||||
Citaat:
zou kunnen, moet k eens bekijken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik zag je reactie op de daf sloper, vandaar... maar je was dus al bezig met de mijne...
Die schakelaar is niet te groot denk? |
|
||||
|
||||
da zou gaan ja, ma nu zie ik dat de draadjes eraan solderen niet te doen is, mits de lijnen in de laag zo kort bijeen liggen je de contacten overeen soldeerd.
andere oplossing zoeken |
|
||||
|
||||
daf sloper?.....lol
croiman, ik heb een UBER UBER UBER cool idee, ik ga het even uitwerken. serieus....ZO COOL hint = LDR en een TCM |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
k ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
haha, bedankt man ik wil graag mn papa bedanken en mn mama en....croiman
LDR en TCM zijn 2 apparte componenten. LDR: light resistand diode. deze reageert op licht. is het donker laat hij stroom door, is het licht laat hij niks door. kan ook andersom. hij is zo groot als een SMD led...dus ideaal! tcm: tempreture nogiets. deze reageert op de tempratuur. stel het is warmen dan 20 graden laaat hij stroom door. of anders om. zijn verschillende soorten Ik vind die LDR helemaal geweldig....die moeten we eigenlijk gaan gebruiken. ze kosten geen reet. |
|
||||
|
||||
geen slecht idee.
|
|
||||
|
||||
TCM: temperature compensating material
You're welcome.... |
|
||||
|
||||
ik gebruik ze ook in mn psp, op die mannier gaan savond alle leds vanzelf aan. of je schakeld helft wel vast en helft op een LDR.
het zou wel pimp zijn man |
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|