Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) DE stad in het zuiden???? aaah, dat verklaart een hele hoop. Is je oom een viewty gewend of heeft hij eerst een iPhone gehad??? Das ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
DE stad in het zuiden???? aaah, dat verklaart een hele hoop.
Is je oom een viewty gewend of heeft hij eerst een iPhone gehad??? Das ook best belangrijk, als je niet weet wat je mist, zeur je er ook niet over.
|
|
|
||||
|
||||
iphone gehad...ging niet goed met zn bedrijf...ding viel soms uit etc. etc.
nu viewty en werk perfect zecht hij. stad van het zuiden is eindhoven natuurlijk he
|
||||
|
||||
Nog 1 keer offtopic dan;
De meeste van de genoemde toestellen heb ik gehad, verschillende HTC (best fijn werken hoor, true), LG Prada, Vieuwty, noem maar op. Sinds ik de iPhone heb wil ik niet anders meer (ook true!) LG maakt mooie toestellen maar besturing is bagger. Prada moest ik hebben vanwege het design, dat is uiteindelijk mijn kortste toestel geweest 11 dagen na aanschaf verkocht, serieus bagger. Misschien ligt het er aan hoe je er mee omgaat, mijn iPhone valt nooit uit, hapert nooit en gaat prima in mijn bedrijf. nog offtopic-er; grappig dat je ook met zachte g typt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jaja genoeg gel^lt over andere telefoons.. het heet hier natuurlijk nog altijd iPhoneclub dus nou gewoon weer back ontopic!
hoe staat het inmiddels met #2 voor fresh en verdere ideeen croiman?
|
||||
|
||||
ik heb de spullen naar croiman gestuur.
ik kan aan mini mini leds komen en aan draad zodik als 1 haar. dat heb ik naar hem toe gestuurd. off topic: mn pa is uit de polder en mn ma is afrikaans en ik eindhovenaar....dusja...mix bvan zachte en harde G eindoven de gekste |
|
||||
|
||||
de eerste home button heb ik vern**kt, op naar de tweede home-button mod, nr2 Fresh is bijna klaar, vandaag hoop k em af te krijgen
|
||||
|
||||
cool, ik kan niet wachten.....
ik denk dat ik Wacht op de 3G iphone, nu is beetje laat om oude te kopen |
|
||||
|
||||
ik ook, hoop dat Fresh er blij mee gaat zijn......
|
|
||||
|
||||
heb je er al terug wat fotoos van?
is nr2 al met carbon?? |
|
||||
|
||||
nog niet, ben aant wachten op een nieuwe zwarte cover voor een mal van te laten maken, en dan begin ik eraan (carbon).
Fotos komen van nr2 zodra hij volledig af is, want komt ook een nieuwe antenne cover op (is nog onderweg van bestelling). Zet de fotos bij mijn profiel in fotoalbum. Eventueel ook hier. |
|
||||
|
||||
gaat weer de moeite worden zo te lezen
|
|
||||
|
||||
k doe mijn best voor mensen te doen verbazen lol
|
|
||||
|
||||
Hierbij nieuwe foto's van Psycho iPhone Mod nr2 voor Fresh.
Ben alleen nog op de skylarkabel van dedafmonteur aant wachten voor de led's te solderen en dan is hij klaar. ( Fresh, je kunt hem van t weekend komen halen als je wilt?? ) Enjoy the pics : |
|
||||
|
||||
die ziet er vet uit,past goed aan aan de zwarte onderkant vd iphone
nice job |
|
||||
|
||||
Citaat:
De rails en schakelaars zitten er ook al in, alleen de led's nog en hij kan in elkaar. Dan komt er weer een filmpje en mooie foto's van het uiteindelijke resultaat. Hoop dat Fresh tevreden zal zijn??? |
|
|||
|
|||
Wow! Ziet er strak uit croiman! En de voorkant? Heb je nog iets bezonders met het scherm gedaan? Op dat zwart komt het oplichtende appeltje helemaal goed uit. Misschien nog wel beter dan op nr. 1.
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit croiman
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ben ook al aant denken om in het donkere kleur te blijven omdat het appeltje er mooier uitkomt.
|
|
||||
|
||||
Croiman drie mag dan voor mij in het zwart
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|