Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog al ene?? zie ma da mijn vrouw t nie leest hier, dan kan k er nog aan gaan beginnen lol hahahahah...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog al ene??
zie ma da mijn vrouw t nie leest hier, dan kan k er nog aan gaan beginnen lol hahahahah
|
|
|
|||
|
|||
ik had ze al gezien ze, heb deze iphone gezien bij je thuis en het is wel vet !!!
de fotos zijn goed e. ga nu slapen je moet ons die link eens doorsturen van yutoube e dat we daar ens naar kunnen kijken e, tot morgen mss e op het net, grtz plovie |
|
||||
|
||||
Stuur de link pas door als ik ze online zet, nu staan ze nog prive.
En dit heeft een reden, eerst het artikel, dan de video's op youtube, zodat iphoneclub er eerst mee kan pronken |
|
|||
|
|||
hoe heb je dat oplichtende appeltje gedaan? Dat is wel gaaf!
|
|
||||
|
||||
Hoe gedaan en al staat uitgelegd over deze tread, gewoon paar pagina's trug gaan.
Met foto's en al. Moet je wel solderen in je iphone. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nadat de zwarte cover klaar is, begin ik weer met een leuk project, een zonnepaneeltje inbouwen in een iphone voor op te laden. Eerste foto's komen er nog aan.
Hier zijn er nog even twee van de zwarte cover waar ik nu weer aan bezig ben. Psycho iphone mod nr2 |
|
|||
|
|||
Slurp! Dat ziet er heel gelikt uit.
|
|
||||
|
||||
Deze is bestemd om voor in jouw handen te vallen he...........
Alleen de licht inval van het appeltje moet ik nog regelen met glasvezel aan de binnenkant zodat hij effen belicht is, het puntje boven op de appel vind ik te donker, k fix da wel.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kom naar je toe binnenkort en je reward ligt al klaar! |
|
||||
|
||||
De led's heb ik ook al liggen, moet alleen nog de rail juist hebben uit een andere cover. Zal er werk van maken.
|
|
|||
|
|||
Damn, zit vo bewondering te kijken naar alle aanpassingen, maar vrees dat ik ditsoort dingen toch moet kopen, mocht het ooit op de markt komen.
Met mijn 2 linkerhanden begin ik er niet aan m'n Iphone te openen. Succes met je nieuwe ideeën. |
|
||||
|
||||
Bijzonder mooi, je hebt zeker goede skills hiervoor! En wat wordt de volgende big wauw?
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hey Croiman
Mijn eerste post in dit topic en ik wil je graag feliciteren Erg mooie case mod en is toch wel bijna de mooiere die ik heb gezien zo op het net! Nogmaals gefeliciteerd Ps: Het is nog niet zo erg dat ik je benijd maar wel erg netjes!
|
|||
|
|||
Croiman, als ik jou was had ik direct naar de (Belgische) Kamer van Koophandel gestapt om een eigen zaakje op te richten. Paar goedkope figuren vinden die je helpen en gas erop met de productie. Hier is duidelijk een (grote) markt voor! (Kan je zelf ook nog een keer je bed opzoeken. )
|
|
||||
|
||||
Die foto's zijn mooi, ik zou er zo eentje van je willen overkopen !
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|