Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Stemming antenne cover tot 24.00hr: antraciet : 9 zilver : 9 zwart (standaard) : 1 staan gelijk...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Stemming antenne cover tot 24.00hr:
antraciet : 9 zilver : 9 zwart (standaard) : 1 staan gelijk
|
|
|
|||
|
|||
Antraciet, dat is de wat lichtere toch? Die vind ik beter matchen in plaats van de zilveren, die een beetje afsteekt.
|
|
||||
|
||||
antraciet is de donkere, zilver de lichtere.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
toffe stemming , ik kies standaard zwart
|
|
||||
|
||||
Stemming antenne cover tot 24.00hr:
antraciet : 9 zilver : 10 zwart (standaard) : 1 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er zijn al even geen stemmen meer hierop geweest, mits ik direct ga slapen zal het dus de zilvere (de licht kleurige) antenne cover worden die op de "Psycho iPhone Mod" zal komen.
|
|
|||
|
|||
antraciet!!!
(niet te laat hoop ik) |
|
||||
|
||||
ik wou er net mee stoppen. lol
Stemming antenne cover tot 24.00hr: antraciet : 10 zilver : 10 zwart (standaard) : 2 Maar om niet de hele tijd van mening te veranderen, houd ik het op de zilveren. Dus hierbij heb ik dus een black cover en een antraciet kleurige antenne cover over voor de volgende iphone. (black mod versus light mod) |
|
|||
|
|||
Antraciet!
|
|
|||
|
|||
Het is uiteindelijk jouw creatie croiman! Neem je besluit! Ik wil alleen een echte, maar dan ook een echt "psycho mod", geheel naar jouw inzicht.
Hoe we dat gaan doen? Daar komen we wel uit. Groet, Nr. 2 |
|
||||
|
||||
menen jullie dat nou? net ik wou gaan slapen beginnen jullie er trug mee.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
@ Fresh : Jij zwarte cover en zwart metallic (black night) antenne cover met "ifoneguide inside" en "Psycho iPhone Mod" erop niet? En een oplichtend appeltje erin. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet ook al waar ik de nr in ga zetten, zonder dat je het aan de buitenkant ziet, of dat je iphone moet openen. De ideale plaats en je merkt er niks van. Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 23:11. |
|
||||
|
||||
shit.... wilde net stemmen, maar ben 3 minuten te laat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet iemand waar je je iphone kunt laten spuiten? of hoe je het het beste zelf kunt doen? iemand tips? ik zat zelf te denken aan Airbrushen?
of naar de autospuiter brengen. iemand ervaring? |
|
||||
|
||||
Kijk eerst eens wie deze tred is begonnen en dan denk ik dat je wel weet wie er ervaring mee heeft om deze covers te spuiten...
Laatst gewijzigd door croiman; 16-04-08 om 17:48. |
|
|||
|
|||
dus jij denkt dat hij hem heeft gespoten? volgens mij heeft hij de phone geschuurd. en glimmend gemaakt, niet gespoten. en tot zo vet had ik me ook al verdiept. maar nu weet ik nog niets
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|