Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) croiman,zocht je nog wat ledlichtjes? YouTube - LEDUBE LED lego-blocks from Sankoflex Japan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
croiman,zocht je nog wat ledlichtjes?
YouTube - LEDUBE LED lego-blocks from Sankoflex Japan
|
|
|
||||
|
||||
je kunt kunststof laten verchromen, bepaalde bedrijven doen dit, maar dit nog vinden tegen het weekend zal moeilijk zijn, deze 16gb iphone moet tegen het weekend klaar zijn, mits deze waarschijnlijk op voorpagina komt. K ga proberen deze namiddag nog blauwe led's te vinden, anders zal het zonder blauwe led's zijn. Voor de kleur ga ik sevens kijken of ik zo een verf vind die er t mooiste tegenaan leunt.
Pas op, de antraciet kleur van de cover is ook mooi, maar wil toch een lichtere kleur hebben. @ truckdriver : zou de mac zijn als je heel je cover zou kunt laten gaan met led's.
|
||||
|
||||
update : wat is het mooiste? de antraciet grijze of de zilvere antenne cover?
ik twijfel, nu weet ik het totaal niet meer... |
|
|||
|
|||
ik zeg de antraciet
|
|
||||
|
||||
Stemming antenne cover tot 24.00hr :
antraciet : 1 zilver : 0 Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 17:33. |
|
||||
|
||||
Stemming antenne cover tot 24.00hr:
antraciet : 1 zilver : 1 |
|
||||
|
||||
Ik zeg antraciet
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook gaan voor de zilveren
Updateje: antraciet : 2 zilver : 2 Laatst gewijzigd door cypher21; 14-04-08 om 17:37. Reden: antraciet stemming ;) |
|
||||
|
||||
Vind de zilveren toch ook precies beter overkomen.
Ps: kunt ge gene poll toevoegen, da zou het makkelijker maken denk ik. |
|
||||
|
||||
antraciet : 2 zilver : 4 (vriendin en ik) Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 20:25. |
|
|||
|
|||
zilver, jammer dat je niet iets kon vinden wat perfect aanpast op de rest...
|
|
||||
|
||||
antraciet : 2 zilver : 5 @ MSUNIQUE : het is een kunststof covertje, om dat zo kort mogelijk op de cover kleur te laten lijken is redelijk moeilijk. En vond bij daglicht eigenlijk dat de zilver metalic redelijk kort op gelijkt, foto's ziet anders uit he. Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 20:26. |
|
|||
|
|||
ik zeg duidelijk antraciet!
|
|
||||
|
||||
antraciet : 3 zilver : 5 Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 20:26. |
|
|||
|
|||
Ik geloof dat ik ook voor antraciet ga, croiman...
|
|
||||
|
||||
antraciet : 4 zilver : 6 (schoonmoeder zegt zilver) Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 20:26. |
|
||||
|
||||
Antraciet heeft mijn voorkeur
Ben niet zo'n zilver mens
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
antraciet : 5 zilver : 6 Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 20:26. |
|
|||
|
|||
zilver all the way
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|