Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Ik wil ook een croiman iPhone met imprint "iFoneguide inside". Kun je dat regelen als ik hem naar je opstuur? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dus jij wilt een iphone mod hebben? met witte oplichtende appel en gezandstraald in de cover?
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn imprint gaat "Psycho Modding" zijn. En dat gaat ja, maar is wel een lekker werkje natuurlijk. Je koopt een nieuwe cover, die slissen we, polieren we in 3keer, zandstralen, led's solderen, appeltje maken (maak ik er meerdere nu) en trug in elkaar, de eerste (mijne) is altijd uitzoeken hoe en wat natuurlijk, kwa materiaal enz... Nu alleen nog de blauwe led's aan de gang krijgen, en voor andere personen kan dit ook geregeld worden.
|
|
||||
|
||||
how about this?
|
||||
|
||||
jam jam, ziet er lekker uit !!! Maar veel plaats is er niet op de achterkant van iphone. Volgende week ga ik naar daar voor de zandstraling.
heb de blauwe led's binnen gedaan bij electronicus (omda t mij nie lukte), Zijn bezig aan nieuwe appel, maar deze moet perfect fit zijn mits deze in de "goede" cover komt. Ik ga nog met glasvezel spelen ook als ik de cover trug heb met blauwe led's van de electronicus voor het licht mooi helemaal rondom het appeltje te krijgen, anders schijnt t aan ene kant feller dan de andere kant (idem met het wit licht). En de antenne cover word ook nog zilver gemaakt, en de cover en antennecover worden vernist met acryl vernis (hoge kras bestendigheid). De boel in elkaar als k volgende week de 16Gb iphone binnen heb. |
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd hoor
|
|
|||
|
|||
Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.....die ledjes zijn echt gaaf..
|
|
||||
|
||||
hier een update van mijn nieuw appeltje voor de iphone, deze wordt de definitieve die in de hoogglans gepolierde cover komt.
|
|
||||
|
||||
Oeps
Oeps, verkeerde foto, hier is het juiste appeltje
ps : getrokken allemaal met iphone. |
|
|||
|
|||
Ziet er weer strak uit Croiman. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Mooi dat je je ook aan je beloftes houdt. Regelmatig updates (met foto's). Ik wacht het weer af!
|
|
||||
|
||||
deze week ga ik een afspraak maken bij ZETIX (Zetix : index) die zandstralen doen van glas en spiegels, voor het zandstralen van mijn hoogglans gepolierde cover.
De foto of tekening die sjowol hier heeft gepost van iphoneguide inside komt op de cover te staan, samen met "psycho iphone modding". Hoop dat sjowol hier blij mee gaat zijn. |
|
||||
|
||||
Superblij!
en het nieuwe appeltje is ook erg cool! werken de blauwe ledjes ook inmiddels? zou cool zijn als je een video zou maken van hoe de fade werkt enzo als hij helemaal af is. |
|
||||
|
||||
Zodra de iphone 16gb binnen is, word gesoldeerd enz erin, de mirror screenprotector erop, en maak ik een filmke van de iphone en email ik die naar jouw en zet t op youtube.
Ook maak ik een duidelijke foto van de zandstraling op de cover (tekst is mat) met een echte camera (hoge resolutie). De blauwe led's zijn van het weekend binnen gedaan en kon ze woensdag of donderdag gaan halen, die heb ik binnen gedaan samen met de trilmotor van de iphone voor de stroom af te tappen (zeer fijn solderen) voor de blauwe led's. En de cover is nog eens gepolierd voor de laatste keer, appeltje erin en word met acryl vernis gespoten (hoge krasbestendigheid) Als alles goed gaat heb ik de iphone 16gb van t weekend, ten laatste begin volgende week, en dan werk ik eraan door tot hij klaar is. En als je foto's en video hebt van de "iphone case mod", wa ga je er dan mee doen Sjowol? als ik vragen mag? Laatst gewijzigd door croiman; 07-04-08 om 22:56. |
|
||||
|
||||
mocht je een ander formaat van het logootje nodig hebben voor het zandstralen laat dat dan even weten, je hebt nu een .jpg maar ik kan je zo een .tiff of desnoods .ai (vectorbased) doen toekomen
wat je vraag betreft: ik wil gewoon zien hoe het allemaal werkt natuurlijk maar zal er zeker voor zorgen dat we je images op de ifoneguide site featuren! |
|
||||
|
||||
De meest gemodde 16gb iphone die er is met jouw "ifoneguide inside" erop, is toch leuk? En ik zal wel zorgen dat t tot in de puntjes is afgewerkt en de led's werken zoals het moet, geen half werk van mij uit.
Ben nu al 3uur bezig geweest met het definitieve appeltje uit plexiglas te maken, nu zie ik overal appeltjes lol. En ga natuurlijk iphone iPwn met aangepaste firmware (aant wachten op win versie). (OS partitie 1gb ipv 300mb en meer gekke dingen) Natuurlijk mag mijn iphone over t net gestrooit worden, dat er nog mensen zijn die van die gekke idiote ideeen zoals mij krijgen en ook gaan modden. Eerst waren er de zwarte iphones, nu de "psycho mod" iphone lol. Wat gaat de volgende doen? Laatst gewijzigd door croiman; 07-04-08 om 23:16. |
|
|||
|
|||
een driehoekige iphone?
|
|
||||
|
||||
Das een goei hahaha.
|
|
||||
|
||||
even een vraagje, en als het al behandeld is sorry,
maar wanneer gaan het appletje branden, het mooiste is natuurlijk als het scherm ook aangaat, is dat zo? |
|
||||
|
||||
inderdaad, het appeltje gaat pas branden als de schermverlichting aangaat van je iphone, en appeltje word blauw alleen als de iphone trilt (aangesloten op trilmotortje), als het continu gaat branden zal je batterij er nogal doorgaan denk k.
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|