Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Supercool man! en tuurlijk zou ik graag zi'n cover hebben! Maar ik woon in la he?! En zelf mijn foon openslopen durf ik nie hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Supercool man!
en tuurlijk zou ik graag zi'n cover hebben! Maar ik woon in la he?! En zelf mijn foon openslopen durf ik nie hoor misschien als ik weereens in nl ben ofzo?
|
|
|
||||
|
||||
Stuur er ene op na mij, ik steek je cover erop, en stuur em trug na jou.
|
|||
|
|||
Citaat:
Je moet ze wel even nummeren! Ik wil op z'n minst nummer 2! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is mss nog zo slecht niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nummeren was ik zowiezo al van plan aan de binnenzijde van de cover. Nummer 1 is de gepolierde cover, de mijne dus. en dan de opvolgende mod's krijgen opeenvolgende nummers. En er word maar een beperkte oplage van gemaakt, om de exclusiviteit te behouden. Laatst gewijzigd door croiman; 13-04-08 om 03:51. |
|
||||
|
||||
Update : De "Psycho Iphone Mod" cover nr1 (gepolierde, mijn iphone) is klaar, nu alleen nog de iphone 16gb binnenkrijgen en de cover erop monteren en posten.
Maar hier al een preview van de cover op een 8gb iphone die gebruikt word voor de testen zodat je nu even het effect ervan kunt zien. De cover staat nog open, dit is omdat de cover NIET op deze iphone word bevestigd. (licht schijnt hier en daar wat ertussendoor). Dit is gewoon om de cover te laten zien!!! Reacties altijd welkom. Laatst gewijzigd door croiman; 13-04-08 om 21:32. |
|
||||
|
||||
Woow vet man hoeveel kost het om dit te laten doen wil mijn iPhone ook opsturen :$
|
||||
|
||||
ik heb nog nie naar gekeken wat t allemaal mij heeft gekost.
K ga morgen nog zien voor een antennecover (heb er nog 1 liggen nieuw) in andere kleur te spuiten, Nu is de antennecover in antraciet grijs metalic. Vind t eigenlijk nog iets te donker, vriendin vind deze goed, maar ik niet?? Wat zijn jullie meningen over de antennecover? Ga zien vo zilver of chrome (als ik da vind). Laatst gewijzigd door croiman; 13-04-08 om 21:39. |
|
||||
|
||||
Hij is prachtig zo maar croiman ik wil een zwarte backplate cover met ledjes zou dat kunnen :$
|
|
||||
|
||||
zwarte backplate is geen probleem. De tekening steekt feller af op die zwarte met die zandstraling. het enige nadeel hieraan is, dat ik de led's gebruik van kapotte iphone schermen, dus ik zou graag zoveel mogelijk van die kapotte iphone schermen willen vast krijgen.
|
|
||||
|
||||
Heey ik heb volgens mij nog een iphone scherm liggen als ik je die opstuur met mijn iphone hoeveel zou het kosten in totaal zeg maar
|
|
||||
|
||||
is het een kapot scherm? want nadat ik die led's eruit heb gevist is het waardeloos je scherm. Ben nu eerst nog aant zien om de rails uit de zilvere covers te prutsen om ze daarna in de zwarte cover te kunnen verlijmen, daar zitten namelijk geen rails en dergelijke in. Das kl**e.
Voor verhandeling PM me, mag hier niet. Vergeet niet dat dit een langdurig werkje is, en wel even kan duren eer je je iphone trug hebt, alles gebeurt met de hand, en dat appeltje moet perfect passen, anders is het niet mooi natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Ontzettend strak!
|
|
||||
|
||||
@ Fresh : wat vind jij van de kleur van de antennecover? antraciet grijs is het nu, of zou ik nog een lichtere kleur nemen ervoor?
Laatst gewijzigd door croiman; 14-04-08 om 00:06. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het ziet er vet uit! |
|
||||
|
||||
nadeel is dat je de antenne cover niet uit metaal kunt maken omdat de antenne eronder zit van de Wi-Fi enz... slechte ontvangst kun je krijgen en wat bedoel je met chromen bies aanbrengen over de naad? de naad tussen cover en antennecover zelf? die zijn net evendik, voel je bijna niks van gelijk bij een nieuwe iphone.
|
|
||||
|
||||
ziet er wederom supercool uit man! alleen jij hebt gelijk (je vriendin niet ) er moet iets mett die cover.. zou je zoiets kunnen laten vechromen (of kan dat niet met plastic?)? dat zou wel erg cool zijn, of anders gewoon zilver spuiten maar ik vraag me af of je dan dezelfde glans krijgt als op de rest van de cover
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|