Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frankfrankfrank dus jij denkt dat hij hem heeft gespoten? volgens mij heeft hij de phone geschuurd. en glimmend gemaakt, niet gespoten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Die 'hij' is volgens mij dezelfde als de 'hij' die jou de tip gaf eens naar de ts te kijken. Een goede verstaander en het halve woord, je weet wel....
|
|
|
|
||||
|
||||
heb even een tijdje niks laten horen alleen ik zie dat hij nog niet af is?
|
|
||||
|
||||
nee, vanavond komen ze de iphone 16gb brengen, en dan morgen avond gaat de cover er tegenaan en zal hij klaar zijn.
De cover en al is al klaar, maar was alleen nog aant wachten op de iphone zelf lol. Vrijdag leent een collega van me een 7megapxel camera voor mooie foto's te trekken en filmke te maken. Want de camera die ik nu thuis heb liggen is niet zo goed, krijg geen scherpe foto's.
|
||||
|
||||
Citaat:
voor een glad affect, na grondlak en eerste lakbeurt, schuur em lichtjes nog eens op, om de oneffenheden eruit te werken. |
|
|||
|
|||
Heb losse backcover en antenne cover besteld en ze staan nu in grondlak
Ben benieuwd strax even licht opschuren en dan hoogglans zwart erop Hoe heb jij trouwens de antenna cover losgekregen zodat je de rest van de cover kunt loshalen? ik heb zon ipod openingstool maar egt lukken doet het niet. Laatst gewijzigd door Maxman; 16-04-08 om 20:12. |
|
||||
|
||||
vanavond 16gb iphone halen, cover erop monteren,draden solderen en morgen posten hier (of door Jean-paul horn ?? )
vanavond zal mijn "Psycho Iphone mod" dus klaar zijn, en Pwnage toepassen met eigen boot-image. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Update : morgenmiddag of deze nacht is hij klaar. Morgen hoge resolutie foto's maken en filmpje, op naar "psycho iphone mod nr2" (Fresh)
Laatst gewijzigd door croiman; 17-04-08 om 23:04. |
|
||||
|
||||
Psycho Iphone Mod nr1 is eindelijk klaar, is gepwned ook.
Laatst gewijzigd door croiman; 18-04-08 om 18:13. |
|
||||
|
||||
en de hi-res foto's?
|
|
||||
|
||||
Ben aant wachten op een antwoordje van JP voor het artikel.
Ben ook al bezig aan nr2. |
|
||||
|
||||
ok, ben heel benieuwd.
|
|
||||
|
||||
ik wil hem zien man!!!
|
|||
|
|||
Echt een waanzinnige mod. Hulde
Zelf heb ik mijn iPhone nog maar net en ben ik er eigenlijk nog een beetje te zuinig op om m te gaan modden (maar na het lezen over deze mod gaan mn handen toch wel jeuken) dus zo toch maar eens wat onderdelen bestellen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
niks enjotten Waar zijn die foto's dan croiman???
|
|
||||
|
||||
ik was ze net aant maken, en 2 filmkes gemaakt ook, ga ze direct posten op youtube en hier.
K heb al even niks meer gehoord van JP, ik zal alles hier posten dan kan JP ze hier nog afhalen. En deze iPhone is F**k*d up sweeetttt !!! Hier zijn de pics al: Laatst gewijzigd door croiman; 19-04-08 om 01:00. |
|
||||
|
||||
Wauw !!
Super mooi Croiman complimenten !!
|
||||
|
||||
oh dit is echt super vet gedaan! serieus ik vind het super mega vet!!!
|
||||
|
||||
that is freaking awesome dude! nog cooler dan ik dacht! wow, wow en nogeens wauw!
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|