Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) De zwarte ben ik ook al mee bezig, nog even werk aan, en dan nog een iphone voor het op te monteren. Blij dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De zwarte ben ik ook al mee bezig, nog even werk aan, en dan nog een iphone voor het op te monteren.
Blij dat je het mooi vind. Ben benieuwd wa Fresh ervan ga zeggen.
|
|
|
||||
|
||||
ik zou me iPhone eigenlijk ook andere kleur willen. kan je dat ook ergens laten doen? XD
|
||||
|
||||
ja, er zijn bedrijven die dit doen, maar weet niet precies de site of hoe ze heten, maar ik had die link van hier op t forum.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
We moeten gauw maar eens contact hebben! |
|
|||
|
|||
**curmie maakt een diepe buiging voor die hele hele hele gave iphone van croiman**
|
|
||||
|
||||
Mooi gemaakt croiman Helemaal super
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
respect man!!
|
|||
|
|||
Zeker netjes en mooi gedaan.
Maar is het nog gelukt met die blauwe ledjes of niet? |
|
|||
|
|||
super goed gelukt!
het appeltje zou ik ook nog wel willen, met blauw en wit het chroom is niet zo mijn ding respect! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nu heb k het wel uitvoerig kunnen uittesten met de trilmotor kwa V en amp. Het is te doen, zodra ik blauwe led's heb, steek ik ze er nog altijd in lol.. |
|
||||
|
||||
hier nog een update van foto's hogere resolutie en scherper.
Laatst gewijzigd door croiman; 19-04-08 om 16:11. |
|
|||
|
|||
damn nice, echt mooi man...
echt knap hoe je dat appeltje hebt gemaakt, lijkt net fabriekswerk net als hij macbook enz |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ziet er idd schitterend uit Croiman. Complimenten! Persoonlijk zou ik het bij het lichtgevende appeltje laten maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Ieder zijn smaak. Dat gepolijste ziet er trouwens ook veel mooier uit op deze nieuwe foto's!
Waren er maar meer van zulke creatievelingen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het appeltje toont zeer mooi vind ik. En ik hoop dat deze "Psycho iPhone Mod" andere personen aanzetten tot modding van hun (of een extra thuis liggende) iphone en gekke ideeen. Om zo tot een mooie wereld te komen van gepersonaliseerde iphones ipv de saaie standaard. Auto's tunen, pc modding, xbox360 modding enz.... Dus waarom ook geen Gsm's? Zijn ook mooie stukken technologie. Dus hierbij mijn iphone mod. |
|
||||
|
||||
netjes, netjes, netjes.
Kan je de mijne ook niet doen |
|
||||
|
||||
De oplichtende appel, die ik maak, maak ik maar bepaald aantal van,
en ik zou graag hier in de toekomst over iphoneclub.nl ene willen verloten met het oplichtend appeltje met een loterij of dergelijke (mits toestemming iphoneclub natuurlijk) |
|
||||
|
||||
nu nog ff een winkeltje beginnen in vlaanderen en ik kom even langs
|
|
||||
|
||||
ik heb net een email gehad vanuit atlanta us, die wilt er ook al ene hebben, zitten hier amerikanen op? die wou een zwarte hebben met oplichtend appeltje. zo snel komt dat al door over het net. das zot !!!
Winkeltje in vlaanderen? Wanneer slapen dan??? |
|
||||
|
||||
Proficiat Croiman, prachtig gedaan!! En as ge ne winkel begint kom ik ook langs hoor...
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|