Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb lekker de Daxian T32 gekocht met: - external gps - wifi - windows mobile 6 - 2mp cam - 0,3 mp front cam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb lekker de Daxian T32 gekocht met:
- external gps - Wi-Fi - windows mobile 6 - 2mp cam - 0,3 mp front cam - zelfde sensoren als iphone - en nog meer ik dacht dat het bagger zou zijn maar ik heb mn oude phone al verkocht... dit is niet normaal zo fijn!!!! ik ga ook nog een iphone halen maar of ik hem ga gebruiken moet ik nog even kijken. hij heeeft geen intern geheugen maar kan micro sd ondersteunen en die koop je voor ong. 15 euro voor 4gb ofzo
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
i only enjoy the real thing !!!
|
||||
|
||||
jah, maar deze is wel beter, en jah beetje off topic maar ga hem miss. ook modden ofzo.
eerst us kijen wa dr in zit |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kleiner scherm, stylus, dikker formaat, geen Wi-Fi; ziet er veelbelovend uit
Het invoeren met handschriftherkenning gaat als een speer zie ik op het filmpje, net als de algehele reactiesnelheid van het toestel. Misschien wil Croiman er wel een appeltje achterop solderen, ben je weer helemaal de man Laatst gewijzigd door Redchilly; 13-05-08 om 02:13. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
tuurlijk, lach maar. mn opa zei altijd: Give in to the fools
en hij heeft groot gelijk. we zullen nog wel eens zien wie het laatst lacht jongen....we zullen zien. je hebt de oude versie btw. nieuwe heeft WEL Wi-Fi en WEL een groter scherm. |
|
||||
|
||||
doe ff een link naar de specs dan (of in een ander topic... iPhone - iPhone Klonen en killers op iPhoneclub.nl zoals croiman al zei)
|
|
||||
|
||||
ander topic is dr al maarja, ik howu dr wel over op.
specs kan ik zo snel ff nie vinden. het is in iedergeval een fijn mobieltje vind ik en dat apple logo is dr al vanaf en komt een W voor ik de plaats. mn naam is Wouter dus vond dat wel mooi. ik ga nog 1 t32 kopen voor extra onderdelen. iemand nog modding ideen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
leuk jongens al de comments!
zien we metteen hoe oud de meeste zijn (10 tops) |
|
||||
|
||||
Sorry, hij was flauw.....
Kzal het nooooooooooit meer doen.... |
|
||||
|
||||
keep the spirit alive
there can only be one, the iphone |
|
||||
|
||||
nouw...dr zijn dr meer
-viewty - prada en nog een stel..... |
|
||||
|
||||
De viewty en de prada van LG zijn beide slappe aftreksels....
En al die gare HTC touch gevalletjes ook..... |
|
||||
|
||||
modding heren, modding (iphone casemod croiman pycho??? )
|
|
||||
|
||||
prada ben ik kompleet mee eens...stom ding
maar die viewty vind ik toch een mooi toestel hoor.... croiman, je deed zelf mee |
|
||||
|
||||
Mooi is leuk, maar werkt het ook net zo lekker en makkelijk en snel???? Dacht het niet....
Zoals ze in het zuiden zeggen, een leuk karakter is mooi, maar je moet er ook mee over straat kunnen.... |
|
||||
|
||||
dude, ik woon in DE stad van het zuiden
en mn oom heeft een viewty en hoor ik niet klagen btw croiman, je stuff is onderweg |
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|