Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) strak dat je zelfs op engadget staat man ! binnenkort croiman op t nos journaal!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
strak dat je zelfs op engadget staat man! binnenkort croiman op t nos journaal!
|
|
|
|||
|
|||
Op het NOS Journaal jaja nou dan mag je eerst die krassen wel eens weghalen want die achterkant ziet eruit of ze met zon gemeentereiniging borstelwagen overheen hebben gereden met staalborstels, me stoep ziet er net zo uit . Het lampie is wel een goed idee maar ik denk dat het polijsten niet gelukt is sorry.
|
|
||||
|
||||
haha, je bent wel erg eerlijk he
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
je bent gek man !!!! Citaat:
De laatste foto's die ik heb genomen ziet de cover bijna als chrome uit. En de laatste fotos zijn degene die hier in deze tread als laatste door mij gepost zijn.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 30-04-08 om 18:32. |
|
|||
|
|||
Hij zag eruit als een perfecte spiegel toen ik hem in het echt zag...
|
|
||||
|
||||
Het schijnt dat Steve Jobs de video ook al heeft bekeken ?
|
||||
|
||||
ik hoop het, want dan kan hij nog wat leren.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nieuwe foto van de nieuwe screen mirror protector die ik heb binnen gekregen, ziet er iets beter uit zo (meer bedekking)
rechts is de "psycho iphone" en links de andere waar ik die oude mirror protector heb op geplakt. (herbruikbaar wel hihi) |
|
|||
|
|||
Het ziet er een stuk beter uit met deze mirror protector.
|
|
||||
|
||||
inderdaad, dat was mijn mening ook. beter afgewerkt
|
|
||||
|
||||
oeh...zeker smexy
zou ik en topic mogen maken over ideeen die ik heb oor iphone's te modden? want ik zit nu in zuid frankrijk en heb wel 12 ideeen gekregen. en een stel zijn erg makkelijk en heef iedereen wat aan. en ik kan ze aan de lopende band maken |
|
||||
|
||||
hoe aan de lopende band maken?
maak maar een topic aan ja voor jouw ideeën of post het hier, ik ben er benieuwd naar. Ik ben nu bezig met mod nr 2 (fresh) en zaterdag kijken voor materiaal mallen maken. |
|
||||
|
||||
lopende band bedoel ik mee dat het zeer makkelijk is om t maken
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd.
K vrees ervoor dat de carbon nie makkelijk te maken zal zijn. Voor perfect fit. |
|
||||
|
||||
waarom die je het gewoon niet oer de normale cover heen?
dat werkt even goed. want zo doen ze dat vaak |
|
||||
|
||||
1, dan word de cover dikker, en da wil ik niet.
2. Dan is t geen echte mod naar mijn mening, ik wil de cover ECHT copieren in carbon, niet overtrekken of sticker. K wil iphones modden zonder aan de externe MATEN te komen van de iphone. |
|
||||
|
||||
croiman, je hebt helemaal gelijk, ik heb wat researsch gedaan bij mijn familie (zitten in de auto/vrachtauto branche) het karbon vormen is nietmoeilijk, maar het is al die uitsteeksels die het moeilijk maken.
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|